Konco-konco ku

Wednesday, June 6, 2012

PANAS PAGI!!! RAFIZI MENGLEMBUKAN PELAJAR UiTM SEMALAM!!!


Tindakan Rafizi Lembu menghasut anak muda di Shah Alam petang tadi gagal! Program yang dianjurkan oleh Kami Mahasiswa Independent (KAMI)dan Solidariti Anak Muda Mahasiswa (SAMM) hanya dihadiri 41 orang sahaja.? Itu pun termasuk wartawan dan geng-geng Khalid Ismath.

Usaha jahat Rafizi Lembu untuk menanam kebencian dan fahaman sesatnya kepada mahasiswa UiTM Shah Alam tidak mendapat berkat Allah swt.

Ternyata pembohongan Rafizi Lembu tentang pendidikan percuma hanya buang masa dan tambah dosa sahaja! Rafizi Lembu yang kononnya dijadikan ikon oleh mahasewel pakatan haram hanya syok sendiri dengan cerita-cerita karutnya.

Penulis yang berkesempatan hadir pada program hambar itu menyaksikan bagaimana satu persatu orang meninggalkan program itu ketika Rafizi Lembu tengah syok temberang.

Tahniah anak muda Shah Alam! Anda membuat pilihan yang tepat.

mimr

2 comments:

  1. x payah lah nak rosakan pemikiran pelajar yang sedang belajar tu....ikut lah perangai macam manusia berilmu, jangan jadi macam lembu...

    ReplyDelete
  2. ini lah perangai buruk parti pembangkang,dah tak bolih jahanamkan penjawat awam,jahanamkan pelajar u pulak,alhamdulillah pelajar masih bolih buat penilaian tepat,nasihat saya pelajar belajarlah sungguh gunakan ilmu yg ada untuk menuju ke arah yg betul,semoga tak menghampakan ibu bapa.syabas penuntut uitm shah alam.

    ReplyDelete

comment please.....