Konco-konco ku

Tuesday, June 5, 2012

EH! NI BUKAN K-POP DI KELANTAN KAN???!! PENGISIAN ROHANI CARA PAKATAN!!!

WOW! Patut lah hanya PAS yang melalak je. Rupanya PKR dah buat dulu sebelum HBN2012 yang lepas tu. Tapi kenapa time ni PAS tak melalak kat PKR? Ini lagi teruk ni..tak payah selak pun dah boleh nampak seluar dalam. Apa pulak PAS nak bagi fatwa kat PKR ni. Mungkin akan dihalalkan selagi PKR bersama MENDAULAHKAN parti PAS sendiri.

Rasanya penari ni memang tak ada import mana-mana. Dari Korea bukan, dari Jepun pun bukan. Ini mesti rakyat Malaysia yang telah dididik untuk menari separuh bogel macam ni. Kalau dah parti penuh noda-noda hitam memang semua nya halal bagi mereka, tetapi haram mughallazah bagi BN/UMNO sebab takut orang muda akan terus bersama kerajaan.

Nanti ada la pulak yang cakap, PKR parti berbilang bangsa, maka kita tiada hak untuk orang bukan Islam dilarang menari sedemikian rupany. PAS juga parti berbilang bangsa, jadi kami sebagai parti yang paling kecil akan menurut sahaja apa kehendak PKR dan DAP. Apa yang PAS boleh lakukan hanyalah keluarkan fatwa dan umum halal menari separuh bogel khusus untuk Pakatan Haram...





2 comments:

  1. assalamualaikum salam sejahtera buat semua facebookers sekalian...saya Khairul Nadzmi Bin Ramli mewakili AMKPP ingin menjelaskan mengenai video tarian pada majlis Bertam Nite anjuran PKR Pulau Pinang..disini jika anda menonton video itu jelas terpampang sedikit banner tertulis TARIAN TRADISIONAL seperti kami anjurkan dimana-mana majlis iaitu tarian India,Cina & Melayu..

    ReplyDelete
  2. Mari kita baca penafian untuk tutup KEMALUAN PGayR tentang Bertam Nite ni..... dari blog MiloBasi

    Halim Hamid
    as'salam ... tenang semua ...Ayah Jelaskan disini ... Ayah antara yang terlibat secara lansung dalam Program ini (SEBAGAI AJK dari PAS BERTAM), .... Program ini anjuran PKR BERTAM ... Ini adalah kesilapan Penaja (non Muslim) yang tidak peka dengan kehendak pengajur dan telah lari dari persetujuan dalam mesyuarat sebanyak 3 kali sebelum ini.. .... KAMI DITAWARKAN tarian tradiosional 3 BANGSA utama .. tapi TIBA2 MUCUL TARIAN INI ... ayah sendiri bergegas menghentikan persembahan ...... Kemudian : Tuan Haji Johari Kasim wakil pengajur memohon maaf dan mengesa pihak penaja menukar persembahan ... Kami amat kesal dengan isu yang tidak sewajarnya berlaku .. INI pengajaran bagi PKR agar tidak terlalu mengikut FAHAMAN lama mereka .. apa pun, ia telah berlaku ... ayah amat malu dan pihak penaja (Public Pavilion Holding sdn bhd) juga akan dipertanggungjawabkan ...SALAH tetap SALAH ... AYAH MOHON MAAF .. dan tak semua perkara dapat dikawal bila ada yg mungkin menyeludup masuk dalam program kami ... HARAP MAKLUM DAN MUHON JUTAAN AMPUN KEPADA ALLAH DAN semua para PENJUANG RAKYAT

    --------------------------------------------------------------------

    Ni majlis anjuran PGayR ke??? Atau anjuran PASBertam??? Baik punye jadi pencacai pencuci taik PGayR....

    ReplyDelete

comment please.....