Konco-konco ku

Tuesday, October 2, 2012

BABI GORENG JUADAH ISTIMEWA DI OLD TOWN WHITE COFFE

Parah!! Semalam baru keluarkan semula cerita kaki katak yang dijumpai dalam mee seorang pelanggan di Old Town White Coffee. Malam tadi dapat email pulak dari seorang saksi iaitu bekas pekerja coffee house tersebut yang menceritakan perkara lebih dahsyat dari kaki katak.

Disampaikan kepada email JawaBernam tentang kisah meloyakan tekak yang mana beliau terlihat sendiri tauke coffee house itu memanaskan bekalan yang dibawanya dari rumah di dapur premis tersebut. Apa bekal yang dibawa dari rumah? Kalau dah Cina makanan apa lagi yang menjadi favourite..BABI GORENG!!

*kembang tekak sekejap*

Gila punya Old Town White Coffee ni. Lepas kantoi kaki katak kat dalam pinggan mee, tauke pulak panaskan lauk special dalam kuali yang sama. Mampos!!

Untuk pengetahuan memang pekerja Old Town White Coffee semua nampak muslimah, bertudung litup bagai tapi mereka hanya ditugaskan di hadapan sebagai pelayan, atau cashier manakala di bahagian dapur pula ditugaskan pekerja yang non-muslim selalunya dari Nepal atau Bangla untuk memasak. WTF!!

Geli la siot nak cerita lagi. Sebab daging babi itu dimasak sekali dalam kuali yang sama untuk pelanggan lain makan. Haram jadah punya kedai. 


5 comments:

  1. Ya Allah teruknya. Saya memang tak makan pun disana. Belum lagi depa berkuasa dah jadi macam ni!!! Tolong la. Org Islam bersatu lah dalam BN kuat kan semula parti BN supaya perkara begini dapat dihapuskan sama sekali bila org Islam duduk dalam satu kumpulan satu bangunan yang padu dan kukuh tentu boleh kita boleh perbaiki pelbagai perkara.

    ReplyDelete
  2. sy pljr psis ..mhn link blog sy di blog anda...nnti sy buat di blog sy...

    ReplyDelete
  3. http://anakjatimalaya93.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. org melayu yang bodoh2 je berpusu2 masuk kopitiam...stail konon...porah !..

    ReplyDelete
  5. ade bukti??? stakat tulis xde bukti baik xpyh. sume org boleh tuduh kalo xde bukti. bodoh. aku pon melayu tp sbpm tulis pastikan ada bukti jgn main tulis je. tu fitnah. ada phm????

    ReplyDelete

comment please.....