Konco-konco ku

Thursday, August 29, 2013

TERKINI!! ZAHID HAMIDI DEDAH SENARAI 49 KUMPULAN KONGSI GELAP SELURUH NEGARA!!

KEMENTERIAN Dalam Negeri (KDN) sebentar tadi dalam sidang medianya telah mendedahkan senarai lengkap 49 kumpulan kongsi gelap di seluruh negara yang memiliki 40,313 ahli berdaftar.

Ketua Setiausaha KDN, Datuk Seri Abdul Rahim Mohamad Radzi berkata, daripada jumlah itu 28,926 menyertai kongsi gelap India, 8,214 (kongsi gelap Cina), dan 1,923 (kongsi gelap Melayu).

Manakala 329 dan 921 masing-masing menyertai kongsi di Sabah dan Sarawak.

Senarai penuh pertubuhan kongsi gelap haram adalah seperti berikut:-

  1. Geng 04                                     26. Geng 35
  2. Geng 08                                     27. Geng 303     
  3. Double 7                                    28. Geng Satu Hati
  4. 3 Line                                        29. ATAP
  5. Geng 30                                     30. Hung Ann
  6. Geng 38                                     31. Sui Yup
  7. Geng 24                                     32. Otai
  8. Geng 18                                     33. Borneo Red EMP
  9. Geng 36                                     34. Ah Ngau
  10. Geng 21                                     35. Batu Tiga
  11. Ang Soon Thong                         36. Ah Feng
  12. Wah Kee                                    37. Batu 10
  13. Sio Sam Ong                               38. Sibu Ti
  14. PNEH                                        39. Ah Seng
  15. Hong Hong San                           40. Ah Chin
  16. Hai San                                       41. Lee Lung
  17. Sin Ang Bin                                 42. Lo Han
  18. New Cell 20                                43. Sungai Merah
  19. Jit It Hai                                      44. Sungai Badut
  20. Sio Koon Tong                            45. Ting Ching Lee
  21. Gee Lam Kor                              46. Tua Cak Lee
  22. Gee Ah Eng                                 47. Teksi Station
  23. Loh Kuan                                    48. Pintu Merah
  24. Tiang Yee Tong                           49. Krokop
  25. Geng Leng Hor

2 comments:

  1. Perkataan gelap jangan salah erti.
    tentu lah bangsa ini banyak sekali walaupun mereka minority

    ReplyDelete
  2. Patutnya mana-mana loyar-loyar/NGO-NGO SAMPAH DAPBANGKAI/PKR digelar "LOYAR/NGO SAMPAH utk. GANGSTERS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah akan BERKUASA dan polis/pemimipin ISLAM/MELAYU akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPBANGKAI/PKR)! Jadi KDN memang mesti menyiasat kemungkinan besar penglibatan SAMSENG DAPBANGKAI/PKR dlm. geng kongsi gelap Cina, yg. begitu banyak sekali.

    Patutnya juga KDN meyiasat bawah undang-undang TERORISMA! Kat Barat pun, bawah udg-udg ini, mana ada FBI dsbnya, sibuk nak buat PR - tapi terus saja SERBU; TANGKAP, dan kdg-kdg - tembak sampai mati mana-mana PENGGANAS/PENJENAYAH mcm KATAK! Tapi yg. herannya, kat Dunia Islam/Dunia Ketiga, sibuk pula si Barat-Zionis MELALAK paksa kita amalkan undang-undang sivil berdasarkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH Barat-Zionis - pergi BERAMBUSlah mereka! Tengok polis kita yg. nak soal suspek gertak BUNUH Gurubesar Sek. Pristina; polis pula diGERTAK kononnya menceroboh - tak ke makin KURANG AJAQ si PENJENAYAH dan loyar-loyar SAMPAH mereka? Patutnya polis kita tak perlu jelaskan dgn. berlembut - adalah hak polis nak MENYOAL suspek PENJENAYAH! Kat Barat pun; terus tendang pintu kalau tak buka, dan kalau suspek lari, terus tangkap atau TEMBAK mati mcm. KATAK!

    KDN juga kena ambil alih KESELAMATAN kpg-kpg Islam/Melayu kerana kpg-kpg. ini TERANCAM dgn geng kongsi gelap Cina (geng India sebenarnya KULI geng Cina - termasuk geng Cina ini mengkristiankan anak-anak Hindu miskin), yg. nak MENGHALAU umat Islam/Melayu dari P. Pinang. Tolong buat KEM TENTERA terbesar kat Seberang Perai, yg. dulunya penuh kpg-kpg PUSAKA sawah padi dan nelayan Islam/Melayu, dan mana-mana kwsn. di JAJAH CINA DAPBANGKAI/PKR, sebab mereka ini PENGKHIANAT negara amat merbahaya.
    Ini ialah kerana Cina DAPBANGKAI/PKR disyaki DALANG belakang geng kongsi gelap Cina/India (dgn. sekutu PAP-Barat-Israelnya)!

    Geng kongsi gelap Melayu pula, sebab kebanyakan dah sengaja diJAHANAMkan dgn. sindiket DADAH, yg. disyaki ditaja geng kongsi gelap Cina dan sekutu, Barat-Israelnya (lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011!). Ini adalah untuk menghancurkan moral jenerasi muda, terutamnya yg. Islam, dan meningkatkan JENAYAH termasuk akibat penggunaan dadah/senjata api, untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas. Jadi senanglah mereka nak MENJAJAH!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


    ReplyDelete

comment please.....