Konco-konco ku

Tuesday, August 20, 2013

PANAS!! KETUA PEMUDA SELANGOR DI 'FITNAH' PUKUL ANAK, ISTERI!!

MASIH belum lagi reda kes pukul isteri di hospital Pulau Pinang baru-baru ini yang di dalam rakaman cctv turut memaparkan seorang lelaki yang juga penjawat awam di Pahang memukul, menampar serta menendang isterinya di hadapan dua orang anak mereka akibat dikatakan geram dengan perangai isteri yang tidak membenarkan anak mereka mengikut bapanya pergi bersiar-siar.

Maka kecohlah seantero Malaysia tentang kes itu sehingga lelaku tersebut menyembunyikan diri hampir satu minggu. Kes juga telah didakwa di mahkamah dan pelaku itu bakal dikenakan hukuman.

Perkara yang sama juga dikatakan berlaku kepada isteri serta anak Ketua Pemuda UMNO Selangor, Ungku Salleh. Cerita ini telah lama berlegar namun baru hari ini telah dibawa ke mahkamah dan Ketua Pemuda Serdang tersebut tidak mengaku bersalah di dalam kandang mahkamah.

Apa beza antara lelaki yang menggemparkan Malaysia tersebut dengan Ungku Salleh??

Bezanya, lelaki kontroversi itu hanya memukul isterinya sahaja. Manakala Ungku Salleh didakwa memukul isteri serta anaknya yang berumur 15 tahun. Sekali dua dipukul nya. Mana sifat kemanusiaan makhluk yang bergelar manusia ini?

Tetapi ini hanya dakwaan. Harap jangan ada spekulasi lagi sehingga mahkamah menetapkan kebenaran. Lagi pun Ungku Salleh menafikan dakwaan tersebut. Al-maklumlah tak ada bukti rakaman cctv ataupun video. Jadi jangan siapa-siapa hentam bakal wakil rakyat ini. Mereka semua MAKSUM....

3 comments:

  1. Azeez Rahim sakau 'komisyen' pembelian tanah Bukit Kiara oleh Sime Darby dari DBKL ? Ni Wee Choo Keong tulis dalam artikel dalam blog . Dia pernah terlibat dalam urusan jual beli tu dan dakwa beliau lagi dia ada dokumen . Wee Choo Keong kata dia cukup yakin Azeez Rahim jadi 'negotiator' pembelian tanah tu , sehingga harga asal dari RM 400 juta diberi diskaun sebanyak RM 36 juta . Azeez Rahim sebagai 'negotiator' takkan tak dapat apa2 kot ??? Uolss fikir la sendiri , macam ni punya orang nak jadi Pengerusi Tabung Haji , si Zubair Mushid CEO Sime Darby dah disabit kesalahan , takkan Azeez Rahim 10 persen lepas ??? SPRM buat kerja betul-betul sebelum dia sakau duit tabung haji pula . Cara dia sakau cukup halus sampai orang tak perasan dia punya aktiviti menyakau. Cakap banyak taknak , ni aku bagi link untuk dibaca pasal Azeez Rahim ni http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/08/azeez-rahim-tak-layak-jadi-pengerusi_9905.html , banyak lagi pendedahan nak keluar , kita dedah sampai dia letak jawatan

    ReplyDelete
  2. Ada bukti laporan perubatan & laporan polis dibuat..itu yg diusulkan oleh peguam pendakwaraya...abis abis Ungku

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...