Konco-konco ku

Wednesday, August 7, 2013

DR. FIRDAUS PERTIKAI KECEKAPAN BTN DALAM PEMBINAAN NEGARA BANGSA!!

Persempadanan kawasan pilihanraya dalam negara kita menunjukkan berapa banyak kerusi marginal Melayu yng kalah dan bakal kalah, jika tidak ada gerakan segera yang terancang,menyusunnya dari sekarang memang tidak salah kepada Dr fFrdaus menyarankan agar BTN sebagai salah satu agensi yang perlu terkedepan menyahut cabaran ini khususnya di dalam menyediakan 'mind setting' negara bangsa tetapi malangya pemikiran pihak pengurusan BTN hari ini tidak sebagaimana yang diinginkan oleh majoriti bangsa Melayu.

Pemikiran pengurusan BTN hari ini ialah, dia lebih tahu dan bijak menilai apa yang perlu dibuat oleh BTN. Put First Thing First mengikut ajaran Steven Covey yang menjadi amalan mereka dan yang pastinya menjadi keutamaan mereka ialah bagaimana menggunakan agensi dan duit agensi untuk menaikan reputasi dan kedudukan sebilangan daripada ahli jemaah sama ada dalam BTN atau di luar BTN untuk kedudukan yang terbaik dalam kerajaan atau politik,sesiapa yang tidak bersetuju,mereka akan ditunjukan jalan keluar daripada BTN dan jemaah mereka dan inilah dailog yang sering Raja Arif ucapan.. 'U tak terima idea KP, u letak jawatang..' [Baca lagi di SINI]


2 comments:

  1. Dato Azeez Rahim Chairman Tabung Haji Keling Penyamun Duit Umat Islam.

    Bagaimana seorang yang kaki SPA boleh diangkat untuk menjadi Chairman lembaga Tabung Haji? Mengapa Azeez Rahim yang memang cukup terkenal dengan kegiatan Conman dipilih untuk menerajui satu badan yang cukup sensitif dengan umat Islam?

    Sudah tidak ada lagi mereka yang layak didalam Malaysia ini sehinggakan kaki melanggan pelacur ditempatkan dikerusi yang sepatutnya bersih imej nya. Dalam bergelar chairam Tabung Haji Azeez Rahim masih melanggan pelacur dengan meletakkan moral yang rendah serta mencalar imej tabung Haji.

    Siapa pilih Azeez Rahim menjawat jawatan terpenting didalam Tabung Haji? Makan gaji buta nampaknya Jamil Khir Baharom menteri Agama bila meletakkan penyamun tarbus di tabung haji. Pecat Jamil Khir yang bodoh dan makan Gaji buta. Azzez Rahim dipilih Jamil Khir nampaknya jamil ni takde otak jual agama agaknya.

    Chairam Tabung Haji Azeez Rahim mamak keling penipu, curi duit cina dan sapu pelacur untuk hidup mewah. Curi duit tauke cina meniaga haram lepas tu beli tilam dan basikal konon nak tunjuk duit dia. Dasar penyamun tarbus Azeez Keling. Lepas ni habis duit tabung haji keling ni samun.

    Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

    Sejak bila syarikat GLC dipaksa menyalurkan sumbangan secara paksa kepada Tabung Haji? Azeez Rahim tak fikir dan ambil kira duit derma tu halal atau haram? Syarikat glC bagi derma secara paksa kepada tabung haji tapi si Keling Azeez Rahim curi separuh duit derma.

    Pilih lah orang lain jangan pilih aziz. Jamil khir takde otak pilih kaki langgan pelacur jadi ceo tabung haji.

    Dah berapa banyak org bagi duit bayar azez nak dapat projek. Kalau aziz kena tangkap dalam lokap sah akan ada 50 lagi report pasal aziz pasal ramai geran aziz ambik duit. Ramai yang tunggu nak buat laporan pasal Azeez Rahim Keling.

    ReplyDelete
  2. aku ingat yg tulih atas ni yg penyamun.

    ReplyDelete

comment please.....