Konco-konco ku

Saturday, August 10, 2013

CINABENG TAK SEDAR DIRI PERTIKAI KERJA POLIS KE HULU HILIR TAK BUAT KERJA!!

PANAS!! Memang panas hati kalau ada mana-mana polis yang baca status dari Cinabeng sorang ni yang aku tengok adalah dari golongan DAP yang tak pandai nak bersyukur tinggal di bumi Malaysia. Kalau tak dapat nak salahkan umat Islam, salahkan orang Melayu, kalau tak ada isu lagi pasal orang Melayu, maka sasaran seterusnya pasti kepada Polis Di Raja Malaysia yang majoriti anggotanya adalah orang Melayu & Bumiputra.

Apa masalah Cinabeng seekor ni aku tak pasti. Tapi yang pasti aku tahu mana asal ayat-ayat celaka seperti ini. Tak lain dan tak bukan pastinya ayat pinjaman dari perosak bahasa negara, parti DAP. Tak percaya? Cuba bercakap dengan ahli atau pemimpin DAP pasti akan keluar semua ayat-ayat menyakitkan hati sehinggakan menyamakan pegawai POLIS dengan sekandang BABI.

Abang-abang, kakak-kakak polis tak rasa marah ke? Ke dah terbiasa kena maki macam ni....

Atau nak kami rakyat Melayu marhaen ni buat report polis juga pasal mamat Cinabeng ni....

Ada bukti kasi tangkap humban dalam lokap la 3hari. Lepas 3hari baru soal siasat. Macam tu nak mengajar orang yang kurang ajar. Melayu kena hina, diam. Islam kena caci, diam. Jabatan Polis sendiri kena BABI kan pun masih nak berdiam??? Sampai bila??

Walau aku bukan polis tapi pakcik aku polis. Aku sedih bila mengenangkan anak-anak dia. Sedih apabila polis-polis ni bertugas, lantas maki hamun pula yang diterima sebagai balasan semsa Bersih 3.0 tahun lepas. Sedih apabila terlihat ada anggota polis yang cedera parah dipukul teruk oleh perusuh Bersih. Sedih apabila melihat kereta dan motor polis di terbalikkan. Sedih apabila polis yang tugasnya menjaga keamanan negara di lucahkannya secara depan-depan. Umpama sudah hilang rasa hormat sesama manusia. Umpama sudah runtuh nilai murni dalam diri. Apa lagi yang berbaki?? Kosong.

Sampai bila kita hendak sunyi sepi? Adakah hingga Melayu ini dihalau secara halus dari bumi sendiri? Atau dibunuh kejam oleh puak Cinabeng yang sudah lama bersedia? Dendam 13 Mei memang tidak pernah luntur dari jiwa puak Cinabeng. Dendam itu semakin lama semakin parah dengan hasutan demi hasutan yang dilemparkan oleh Melayu Kafir Anwar Ibrahim.

Adakah nasib anggota keselamatan seperti Polis juga bakal terjejas? Sudah tidak penting lagikah PDRM di Malaysia? Renungkan...

4 comments:

  1. Sebenarnya CINA-RASIS DAP-ANJINGKURAP/PKR (dan sekutu mereka, Barat-Israel), saya syaki nak mengalih perhatian dari KEGANASAN Red Bean militia dan geng KONGSI GELAP CINA, yang merupakan DALANG blkg SINDIKET dadah, pelacuran, pornografi, perjudian, rompakan dan pembunuhan termasuk dgn senjata api.

    Dan ini akan terus berleluasa, kerana makin ramai peguam/hakim SAMPAH DAP-ANJINGKURAP/PKR yang suka bela PENJENAYAH!

    Dan geng kongsi gelap yg besar makin ditaja oleh Barat-Israel. Bahkan CIA-MI6-Mossad juga terlibat dalam sindiket dadah global, seperti yang ditaja besar-besaran mereka di Afghanistan, Mexico dan Latin Amerika, untuk menghancurkan moral jenerasi muda dan meningkatkan JENAYAH termasuk akibat penggunaan dadah, untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas. Jadi senanglah mereka nak MENJAJAH!

    Sila lihat penglibatan Barat-Israel di dlm menaja pengganas (termasuk pengganas 'Iran' utk menjatuhkan k'jaan Iran- yg juga terlibat dlm sindiket dadah global termasuk di M'sia ini), dan penjenayah dadah di -

    1. http://www.policymic.com/articles/6587/u-s-funded-iran-terrorist-group-says-shocking-report, U.S. Funded Iran Terrorist Group, Says Shocking Report, Michael Luciano;

    2. http://thehill.com/blogs/global-affairs/middle-east-north-africa/292771-iranian-opposition-to-open-washington-office, Iran’s MEK to open Washington office, By Julian Pecquet, 04/09/13] dan

    3. http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011.

    Mereka mahu menjadikan Malaysia ini semacam Mexico, Latin Amerika dan Palestin, di mana Bumiputeranya, termasuk yang miskin dibunuh dengan kejam, termasuk untuk RAMPAS TANAH pusaka mereka di kampung-kampung atau di bandar sekalipun!

    MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
  2. article yg bagus, tapi kita sebenarnya mungkin dah terlupa cerita pasal azeez rahim, dia tak layak terajui tabung haji. soal degree beli tu bukan isu besar sgt ,masalahnya kita tak mau orang kaki sakau lead tabung haji, azeez tolong letak sendiri jawatan dlm tabung haji sebelum ko diterajang rakyat. buat macam2 program masyarakat, ekspedisi bantuan itu dan ini , rupanya ada udang di sebalik batu, peruntukkan berapa? berapa banyak lagi yg azeez sapu??? pasal kegiatan x senonoh lain tu... takkanlah nak tunggu sampai org campak gambar??

    ReplyDelete
  3. Polis skg da tak kesah..nak koneem ke nak kutukmke nak hina meka da lalli da tak kesah..apa polis buat di bantai oleh pembangkan dan NGO, setiap tangkapan , setiap tembakan setiapnya di buat isu Politik..tangkap meka minta bebaskan, tembak di katakan Polis trigger happy, cedera d katakan polis ganas..penjenayah kini hero..Polis adalah kambing Hitam..zaman Tun M tidak berlaku benda mcm ini sejak Pak Lah dan kini Ah Jib Gor ( Najib) Pdrm x d bela, d buarkan dihina , di tohmah, d kutuk, d saman, di siasat, d tubuhkan suruhanjaya semuanya atas Hak Assai Manusia, Hak mangsa mana , Hak Polis mana, sebab Polis bukan warga negera d bawah perlembagaan sebabmeka berpakaian Biru, Kenapa jabatan Lian meka tidak serang..? Sebajatuhakan PDRM akan jatuhkan Negera..itu aja..

    ReplyDelete
  4. memang betul....Malaysia perlukan PM mcm Mahathir....bukan mcm PM sekarang.....terlalu nak ambil hati kaum kafir harbi, sampai sanggup mengahpuskan ISA & OD.....kesannya.....inilah jadinya.....polis hilang taring...Najib tertipu....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...