Konco-konco ku

Thursday, August 22, 2013

ALHAMDULILLAH!! ALLAHUAKBAR!! KALIMAH ALLAH TIDAK BOLEH DIGUNAKAN OLEH KRISTIAN!!

SETELAH menempuh penantian lebih 5jam dari awal pagi tadi akhirnya kalimah Allah yang dituntut oleh gereja kristian akhirnya ditolak oleh mahkamah rayuan petang ini. Satu lagi rahmat Allah supaya umat Islam menjaga kesucian nama Allah sebagai tuhan yang satu. Tiada tuhan yang layak disembah melainkan Allah.

Terima kasih kepada barisan peguam yang berjaya menang kes. Terima kasih kepada seluruh umat Islam sama ada yang hadir di Istana Kehakiman mahupun yang tidak berhenti berdoa memohon supaya kalimah Allah tidak digunapakai oleh agama lain di Malaysia.

Satu undang-undang harus digubal bagi terus menjaga kesucian nama Allah. Jangan izinkan kalimah Allah digunapakai dengan sewenang-wenangnya. Kuatkuasakan undang-undang sedia ada.

Jazakallah.....

4 comments:

  1. Alhamdulillah.... semoga negara kita akan kekal begitu... Sesungguhnya kalimah Allah itu milik mutlak umat islam dan semoga Allah merahmati umat islam di malaysia.. amin...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah!
    Mengapa mereka sibuk nak gunapakai nama Allah sedangkan mereka sendiri tidak mahu mengaku yang Allah itu satu.
    Kalau nak guna juga memang boleh......
    Mengucap dua kalimah syahadah, lepas tu gunalah sampai bila-bila pun, takde yang larang.
    Pakat-pakatlah sujud syukur lepas ni, mudah-mudahan Malaysia dirahmati Allah.

    ReplyDelete
  3. SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas berita baik ini. Dan TERIMAKASIH di atas KEBERANIAN dan KETEGASAN Majlis agama Islam, KDN, PERKASA, JATI, peguam-peguam-peguam/hakim-hakim (TULEN), aktivis-aktivis media sosial siber, dsbnya yg. melawan KEBIADAPAN pihak Gereja Katolik/Vatican. Gembira betul bila tengok umat Islam/Melayu begitu BERSEMANGAT memperjuangkan Islam/umatnya!

    Gereja Katolik/Vatican ini, disyaki sudah diambil alih si puak KAPIR GANAS dan BIADAP dari Kristian Zionis DAPBIAWAK/PKR (dan sekutu mereka dr. rejim PAP-Barat-Israel), utk. MENJATUHKAN Islam/umatnya, kuasa Mufti-Mufti/Jbtn-jbtn. agama Islam (terutamanya JAWI/JAKIM)/Mahkamah-mahkamah Shariah. Dan tujuan utama puak Kristian GANAS ini ialah utk. MENJATUHKAN Islam sbg. AGAMA PERSEKUTUAN dan Malaysia, bumi PUSAKA kita ini, sbg. NEGARA ISLAM, dan menghasut seluruh masyarakat Kristian terutamanya dari Bumiputera Sabah/S’wak supaya membenci Islam/umatnya terutamanya orang Melayu/UMNO; jadi senang diJAJAH!

    Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPigs/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.

    Skrg. kita dari seluruh umat Islam/Melayu, mesti tumpu pd. perjuangan seterusnya di peringkat seterus yg. penting pd. 10 Sept. di Mahkamah Rayuan , terhadap rayuan kerajaan menentang keputusan Mahkamah Tinggi dari hakim CINA, yang membenarkan akhbar mingguan Katolik, The Herald menggunakan Kalimah Allah.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete

comment please.....