Konco-konco ku

Friday, August 9, 2013

SAMBUTAN HARI RAYA 2013 PENUH KEHINAAN!! SEMAKIN MELAMPAU PUAK CINABENG!!

DALAM kita sibuk dengan keriuhan berhari raya di kampung halaman masing-masing. Di kala umat Islam sedang meraikan hari kemenangan dengan sambutan kunjung mengunjung jiran tetangga. Di kala para ibu menyediakan lauk juadah untuk santapan para tetamu, di kala itu jugalah masih ada puak Cinabeng yang tidak senang dengan kegembiraan umat Islam di Malaysia.

Tidak cukup penghinaan demi penghinaan yang diterima oleh umat Islam sepanjang bulan Ramadhan yang lalu. Kali ini Setiausaha Cawangan DAP dengan perasaan penuh dendam terhadap orang Melayu mengucapkan hari raya dengan ucapan yang cukup menyinggung hati umat Islam.

Hairan, dimanakan sentimen perpaduan yang telah lama diterapkan oleh kepimpinan Malaysia? Apakah PAS atau Melayu di dalam PKR tidak pernah mengajar atau memberitahu kepada mana-mana ahli DAP supaya menghormati hari perayaan besar umat Islam? Adakah Melayu PAS juga bersekongkol dengan Cinabeng DAP seperti ini?

Apabila kita dakwa, hingga ke mahkamah pastinya ada peguam Melayu yang akan menjadi hero. Kononnya Cinabeng ini tidak tahu. Kononnya Cinabeng-cinabeng ini bukanlah tinggal di Malaysia yang majoritinya orang Melayu, yang agama rasminya Islam, yang Sultan pemerintah agongnya masih Raja Melayu. Atau apakah mereka-mereka ini terlupa atau buat-buat lupa yang Malaysia ini masih lagi milik orang Melayu dan masih tertakluk perlembagaan Tanah Melayu.

Apakah motif sebenar Cina keparat ini???

HEAD ROAST PORK WITH KETUPAT!!!

Are you out of mind? Are insane to update a status like that? Where your respect with each races and religions?? What Chinese want??!!!!

6 comments:

  1. I have this chink's head instead on spike in front of Tambak Johor; entrance to Singapork..

    ReplyDelete
  2. Undilah DAP PRU14

    ReplyDelete
  3. Kurang ajaqnya si CINA DAPKURAP ini - mana NGO Islam/Melayu tak lawan HABIS-HABISAN dan buat lapuran polis?! JANGAN sekali kita bagi peluang CINA DAPBIAWAK/PKR MENJAJAH TANAH MELAYU pusaka kita ini- memang PENJAJAHAN Singapura oleh geng SAMSENG CINA PENDATANG spt si CINA DAPKURAP ini, yg asalnya dibawa si KAPIR British-Zionis, adalah satu penganiayaan BESAR pd umat Islam/Melayu dlm SEJARAH bumi PUSAKA tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain! Bayangkanlah geng SAMSENG siCINA PENDATANG DAPKURAP/PKR MENJAJAH Tentera/Polis kita di masa hadapan - NAUZUBILLAH MIN ZALIK!

    Lihat berita yg juga nak bagi aku MUNTAH ini di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/09/Hasmy-interview.aspx,
    Firmer commitment towards human rights conventions needed, says Suhakam chairman, August 9, 2013! Suhakam ini pikiaq dia MEMERINTAH Malaysiakah - pergi BERAMBUS dgn hak asasi/demokrasi Barat-Zionis depa!

    Yg herannya si Suhakam ini tak pula MENGHENTAM rejim Cina PENJAJAH GELOJOH Singapura yang menindas BUMIPUTERA Melayu/Islam Singapura – termasuk dengan memberi kerakyatan degn mudah pd jutaan imigran bukan Islam (BUKAN pelarian pula itu) Cina (dari China, Hong Kong dan Taiwan), dan Kristian, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel. Bahkan polisi mengambil jutaan imigran bukan Islam ke Singapura, ini ditiru dari Israel - sekutu kuat rejim penjajah Cina ini!

    Di Israel juga, PENJAJAH GANAS Yahudi yang asyik membunuh, memenjara dan menindas BUMIPUTERA Islam Palestin, termasuk dengan memberi kerakyatan pd imigran Yahudi yang jutaan, dari merata cerok, dan memberi hak istimewa termasuk perumahan dan pendidikan, untuk bangsa Yahudi dari askar (yang tiada Bumiputera Islam Palestin) – tidak juga dihentam si pencinta “demokrasi dan hak asasi manusia” dari Barat (bahkan Israel si penjajah ganas ini adalah sekutu kuat si Barat hipokrit durjana)!

    Maka kita dari Dunia Islam dan “Dunia Ketiga“, janganlah sampai takut sangat pada GERTAKAN berterusan “demokrasi/hak asasi manusia” SAMPAH Barat-Zionis/Bukan Islam, macam hamba-abdi mereka!

    MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


    ReplyDelete
  4. salahkan kita yang berpecah itulah kita hadapai sekarang??? Berpecah kan roboh bersatu teguh???

    ReplyDelete
  5. Inilah ingatan Allah kepada orang melayu dan pemimpin melayu. Akan lahir kelompok yang menggunakan kelemahan melayu bila melayu berpecah, kekuatan umah telah musnah dek kerana melayu yang bersifat pengkhianat.

    ReplyDelete
  6. Memang baruah. . . . . .

    ReplyDelete

comment please.....