Konco-konco ku

Thursday, August 22, 2013

MASIH TIDAK CUKUP KRISTIAN KAH MEREKA JIKA TIDAK GUNA KALIMAH ALLAH??!!

AGAK menghairankan juga apabila pagi ini dalam kita umat Islam menunggu keputusan mahkamah rayuan tentang penggunaan kalimah Allah oleh gereja kristian Malaysia, ada beberapa paderi yang kebanyakannya dari bangsa Cina turut hadir. Sama ada memberi sokongan ataupun membuat provokasi murahan dikalangan umat Islam yang hadir itu tidak dapat dipastikan. Tetapi yang pasti mereka sengaja hadir untuk mahukan kalimah Allah digunapakai oleh gereja kristian.

Malah yang lebih mengejutkan ada juga paderi dari Amerika turut hadir. Perancangan zionist apakah ini sehingga yang tidak ada kena mengena dengan isu dalam negara turut hadir memberi sokongan? Kehadiran mereka masih lagi samar dan atas tujuan apa mereka turut hadir masih belum diketahui.

Adakah keputusan bakal berpihak kepada gereja kristian? Sama-sama kita nantikan.



6 comments:

  1. Sedih.. amat sedih.. kenapa isu berat mcm ini org Melayu xbermiant nk berhimpun. untuk berikan sokongan dan mewujudkan sentimen kpd bukan Islam bahawa ini HAK ISLAM.. kenapa PAS kekal jd syaitan berkepala manusia. Tidak ada sekelumitkah rasa kasih pd Allah SWT, krn hal ini akan bawak pd mudharat besar pd Aqidah, dan masa depan anak2 bangsa kita…

    Kenapa terlalu sedikit yg terbuka hati.. berbanding blackout 505 wpun sia2 dan tiada halatuju benar. Syaitan beraja di hati manusia. Benarlah Sabda Nabi, Islam datang dlm keadaan DAGANG dan kembali dlm keadaan DAGANG (asing).. Ya Allah Aku Mohon Ampun pada-MU atas kelemahan kami.. Selamatkanlah Kami dan Agama Kami ini Yakni Islam, Selamatkanlah Kesucian Nama-Mu Ya Allah, kami tahu ini adalah penanda aras ujian pd kami sejauh mana kami taat dan kasih pada-Mu Ya Allah.. Selamatkanlah Kesucian Nama-Mu Ya Rahman.. Ya Rahimm.. Ya Wadudd.. Ya Kareem.. Aku amat sedih dgn kelemahan2 ini…

    ReplyDelete
  2. Org pas tk kisah ....bagi mereka royalti ptptn tol dihapuskan....itu l3bih penting mereka org pas tk penting isu akidah dunia lebih penting dr akhirat

    ReplyDelete
  3. Dimana ustaz gelour dan ahli PAS..?

    ReplyDelete
  4. Padri pon datang pakai jubah ...macam ulamak PAS pakai...hati mereka ulamak in i dah tertutup...mereka hanya ingat politik...bangsat mereka ini...

    ReplyDelete
  5. Diaorg ni.. adalah tu agendanya... mungkin cara ni lebih senang nak mengkristiankan org yg mmg x kuat pegangan Islam...suka menimbulkan kemarahan umat Islam...

    ReplyDelete
  6. Vatican pun tak pakai kalimah tersebut.Agenda besar gereja di Msia ialah mengilirukan kaum Muslim dan seterusnya menjlnkan dakwah gereja ke atas anak2 Melayu.

    Alhamdulillah.ALLAH berpihak kpd yang berhak.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...