Konco-konco ku

Thursday, August 15, 2013

HINANYALAH TV3 SAMPAI JILAT CINABENG NAMAWEE NI.....

PELIK dengan pengurusan TV3 yang memberi laluan istimewa kepada penghina Melayu dan Islam untuk meletakkan slot filem kontroversinya Hantu Gangster. Rugi sangat ke TV3 kalau tak masukkan cerita hantu bodoh ni???

Hinanya orang Melayu dalam suasana Syawal dan umat Islam masih beraya sakan, dihidangkan dengan cerita keluaran penghina Melayu dan Islam. Apa dah tak ada cerita Melayu lain ke yang selayaknya diangkat untuk diberi satu slot khas kepada drama-drama keluaran Melayu sendiri.

Desakan demi desakan aku percaya akan berjalan lebih dahsyat selepas ini. Dan jangan terkejut pulak akan lebih ramai lagi akan boikot TV3 lepas ni. Sah! Di dalam pengurusan TV3 sudah ada kroni DAP yang suka menjilat hingga terlepas cerita bodoh ni.

Lebih baik angkat filem Melayu atau drama Melayu dalam bulan Syawal ni dari beri kepada Namewee slot khas tayangan sempena Hari Raya Aidilfitri. Berkualiti sangat ke cerita ni????

Agak-agak boleh rugi ke media prima ni kalau tak tayang cerita haram jadah ni?? Tolonglahhhhh!!!

6 comments:

  1. itula pasal. kt mana2pun, ada jugak jin buragas hamba dap duduk. kt utusan, tv3 malah dalam rtm sendiri. malangnya najib sebab jd pm paling teruk sebab dikelilingi jin buragas...

    ReplyDelete
  2. Skrg mmg dah perasan mmg ada jin dap dalam pengurusan tv3 dan astro. Amat mudah dilihat, iklan2 atau paparan visual bg laporan tertentu menonjolkan kaum cina dap, seolah2 cinabeng ni kaum utama dan majoriti di malaysia ni, sama mcm singapore. Dlm iklan proton pun Melayu hny layak mmandu bas buruk yg ditepek ketupat dan hnya layak mengintai2 kereta baru proton wp hakikatnya pembeli terbesar proton ialah Melayu dan bleh dkira cinabeng mggunakan proton sbb xde smgat kenegaraan. Pernah tgk filem hindi yg mgunakan lokasi singapore mnunjukkan 100% cinabeng, xde langsung terakam muka Melayu seolah2 singapore = cina. Cinabeng dh bjaya menyusup masuk ke semua tmpat strategik negara tmasuk petronas dan rmai pemimpin. Rakyat amat geli melihat pemimpin2 Melayu dikelilingi oleh cinabeng dlm sbrg acara di mana Melayu hny layak jadi tukang htr dan kutip barang2 perasmian je, melukut di tepi gantang di tanah air sendiri. Pemimpin2 melayu plak tsengih2 bangga, sdkt xde rasa patriotik atau semangat bangsa. Itu la jadinya klu mjadi hamba wang dan btuhankan wang.

    ReplyDelete
  3. Sungguh bangsat betul kepimpinan najib. Hapuskan najib, nazri, hisham dan khairy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngapa salahkan PM pulak dlm hal ini?
      Bangang lah kau ni

      Delete
  4. Salam... Bro... Terima kasih sebab tolong sebarkan info ini... Harap menteri berkenaan tidak butakan mata, pekakkan telinga...

    ReplyDelete
  5. TV3 ini memang BANGSAT penjilat kaki kudis si KAPIAQ laknat! Hari Raya yg. mulia dan sempena hari Kemerdekaan, boleh pula si filem SAMSENG ANJING LIAR pee pee KENCING ini diagungkan?!

    Dahlah disyaki KEBANYAKAN jenayah berleluasa DIKETUAI GENG KONGSI GELAP CINA, yg nak menghapuskan dalam pembunuhan beramai (Genocide), ke atas umat Islam/Melayu, termasuk pemimipin, bijak pandai dan usahawan kat bumi pusaka Tanah Melayu kita ini, dgn segala mcm cara, termasuk pembunuhan (termasuk racun kimia yg. boleh sebabkan kanser dan sakit jantung), kemalangan jlnraya terutamanya dgn lori/treler, kemalangan industri dan kebakaran! Cara jenayah-jenayah ini memang dilakukan pd Bumiputera Mexico dan Latin Amerika.

    Lihat berita JENAYAH terbaru yg amat MENGGERUNKAN psl GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA! Yg gerunnya, ada Cina kongsi Gelap kerja dlm hartanah (real estate), maka ini amatlah MEMBIMBANGkan bila makin banyak rumah/kedai/kpg Islam/Melayu, TERBAKAR - Hari Raya ini bukan main banyak lagi kebakaran, termasuk kebasaran besar di kpg air di Sandakan, kpg-kpg di Bayan baru, Datuk Keramat, Kucing, Sentul dsbnya! Saya syaki mungkin kebakaran-kebakaran ini berkaitan dgn nak ambil tanah kpg, kedai atau nak halau/bunuh umat Islam/Melayu dari kwsn perumahan/kpg! Bila penduduk/tuan rumah terpaksa pindah - maka apa jadi pd. TANAH yg kebakaran rumah/kpg-kpg ini? Dan siapa DALANG utama yg menaja Cina yg jadi 'pelabur' dlm geng kongsi gelap ini? Lagipun ejen dan sy. hartanah akan tahu tentang segala mcm butiran, alamat, akaun bank dsbnya.
    lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/08/10/Gang-36-one-of-the-most-feared-in-the-nation.aspx, Gang 36 one of the most feared in the nation, Saturday August 10, 2013:

    KUALA LUMPUR: Gang 36 was originally made up of Chinese members before it was taken over by Indians to become one of the most feared secret societies in the country…..The expert said there were still Chinese members in Gang 36, but they played a more passive role as “investors”. They pour money into the gang to fund its activities which allow them to double their money.

    “Most of the time they would have legitimate jobs like in real estate.”

    …..He said the fear surrounding Gang 36 had led to many thugs just using its name to set up their own units, adding that membership was hard to verify with it being such a loose organisation…..

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)


    ReplyDelete

comment please.....