Konco-konco ku

Friday, August 16, 2013

BANGUNAN TEATER DI RAJA SHAH ALAM: SATU LAGI PROJEK GAJAH PUTIH KHALID GAGAP!!

SATU lagi projek gajah putih Khalid Gagap yang hanya melepaskan batok di tangga. Selepas memperolehi projek pembinaan yang bernilai jutaan ringgit, Bangunan Teater Di Raja, Shah Alam dibiarkan begitu sahaja dengan tiada tanda-tanda kerajaan negeri menggunakan aset yang telah terbina.

Bangunan yang telah siap sejak 5 tahun lalu dikatakan tidak pernah digunakan selepas perasmian bangunan tersebut. Daun-daun kering serta sampah sarap bersepah di laman hadapan bangunan bagaikan tidak pernah ada orang yang memasuki kawasan tersebut.

Bangunan ini hanya gah sebagai kawasan melepak bagi golongan muda dan mat rempit yang turut menjadikan dataran Shah Alam sebagai tempat berkumpul. Walaupun pintu pagar berkunci, bermangga namun orang awam bebas keluar masuk melalui parking yang disediakan.

Pengawal keselamatan yang sepatutnya diupah untuk menjaga bangunan juga tidak kelihatan. Umpama bangunan ini didirikan hanya sekadar mengambil hati rakyat dan Sultan Selangor tanpa memberi apa-apa faedah kepada rakyat Selangor khususnya.

Agak-agak berapa percent Khalid Gagap dapat dari projek gajah putih ni???

2 comments:

  1. itu yg majoriti rakyat selangor mahu. apa kesah, gajahpun gajahlah. akupun anak selangor jugak, tapi dh jelak dgn perangai pemimpin selangor. yg dulu2, yg dulu dan yg terkini. itu pasal la ku hijrah ke negeri lain.

    ReplyDelete
  2. admin... bagi komen yg adil lah....
    gajah putih tu dibina smasa zaman Khir Toyo UmerNo lah....
    knaper pulak tanya Khalid dapat brapa banyak komisyen????

    ReplyDelete

comment please.....