Konco-konco ku

Wednesday, August 7, 2013

CINABENG SUDAH BESAR KEPALA!! DIA INGAT NEGARA INI BAPAK DIA PUNYA!!

SEBENARNYA aku dah naik muak dengan perangai Cinabeng kat Malaysia ini yang makin aku tengok makin kurang ajar cara nya. Tak tahu mana silapnya, tapi semakin aku dok perati sehari dua hari ini aku boleh buat andaian yang mereka sudah semakin kurang ajar. Ya! Kurang ajar sehingga undang-undang yang dikenakan ke atas mereka atas nama undang-undang, masih menyalahkan kerajaan BN dengan memaki hamun orang Melayu yang terus dicop sebagai ahli UMNO.

Benarlah apa yang dikatakan oleh Najib Razak. Pilihanraya kali ini adalah pilihanraya antara kaum. PRU14 akan datang adalah penentuan nasib kaum antara Melayu atau Cina yang berkuasa ke atas Malaysia.

Jangkaan Najib Razak tepat sekali. Dengan otak geliga Najib Razak, beliau telah pun merencanakan agenda menolong Melayu sebenarnya tanpa kita sedari. Produk 1Malaysia yang diperkenalkan rupanya adalah untuk menyelamatkan ekonomi orang Melayu dari di monopoli oleh bangsa biadap ini.

Tengok sahajalah rakaman serbuan ke atas pusat maksiat di bawah.

Dah tengok? Dah lihat? Apa yang dapat kita nilai dari adegan biadap bangsa Cinabeng ini? Ya! Mereka semakin berani dengan mencabar dan memaki hamun penguatkuasa. Mereka sudah tidak takut dengan polis yang majoritinya Melayu. Kerana apa? Kerana mereka sudah punya kuasa.

Untuk makluman, pusat maksiat yang diserbu berada di Damansara Utama yang mana ADUN nya adalah DAP. Bangsa biadap ini semakin berani kerana ada kuasa lain yang bakal menyebelahi mereka.

Ini hanyalah prosedure biasa dalam penggeledahan sarang maksiat. Kenapa bangsa Cinabeng biadap ini melebih-lebih menyalahkan Melayu dan apa kena mengena BN dalam hal serbuan ini??? Bukankah Selangor di bawah pemerintahan kerajaan haram pakatan?? Salahkanlah Khalid Gagap.

Inilah jadinya apabila Melayu semakin kurang kuasa. Bangsa biadap sudah tunjuk perangai komunis sebenar. Sebab itulah, Tanah Besar China tidak pernah mengiktiraf Cinabeng Malaysia dan Singapura kerana keturunan Cinabeng di sini hanyalah kuli yang dibawa untuk menggali bijih timah. Dan apabila mereka punya sedikit kuasa maka beginilah jadinya. KURANG AJAR!!!

p/s: Tolong siapa-siapa nak buat agenda tersembunyi ke atas bangsa biadap ni email atau bbm aku.. aku dah tak tahan sangat tengok perangai CILAKA diorang ni........

5 comments:

  1. Mungkin boleh tembak mati kerana penguatkuasa self defense? Kurang sikit masaalah negara... kumpulan vigilante sapu bersih musuh negara? Aman sikit negara ini?

    ReplyDelete
  2. INILAH PADAHNYA APABILA PERDANA MENTERI NEGARA MALAYSIA KINI ADALAH CINA .... NAMANYA IALAH...
    AH JIB GOR ...
    AH JIB GONG ...
    AH JIB GO ...
    AH JIB GOL ...
    AH JIB MUST GO ...
    MAKA CACING PUN NAIK KE MATA

    ReplyDelete
  3. KEPADS BROTHER BROTHER POLIS YANG DICAYANGI,HANG PA JANGAN GENTAR NGAN CINABENG .DEPA NI GEDEBE AJE LEBIH .BUAT CAMNI SELALU BILA ADA RAID.

    ReplyDelete
  4. Ah jib gor cibai lu tukar nama dalam ic la.

    ReplyDelete
  5. UMNO terlalu mengagungkan sebagai parti yg mempertahankan SRJK nah tengok laa hasilnya...SRJK cuma menjadi markas untuk kesinambungan perjuangan PKM...PRU13 cina telah menolak mentah2 BN sepatutnya PM telah membuat rancangan untuk menutup markas kader2 PKM ini...kalau cina nk melalak pun persetankan bkn menjadi masalah pun jika mereka tak mahu mengundi BN lg...PM kena bg kata 2 samada cina mahu bersama Melayu membina negara atau berambus ke negara lain...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...