Konco-konco ku

Monday, September 17, 2012

PANAS!! SULTAN JOHOR TERUS DIHINA OLEH PENYOKONG BERSIH!!

Apa salah Sultan Johor ni pun aku tak tau sampai ada penyokong bersih yang begitu benci dengan Sultan Melayu ni. Atau dia memang ada masalah dengan Kesultanan Melayu di Johor? 

Aku tak nak mengulas panjang pasal golongan anti-Raja Melayu ni tapi percayalah yang golongan ni telah dibrain-wash oleh puak pakatan DAP khususnya untuk membenci dan menghapuskan kuasa Sultan di Tanah Melayu ini.


Mohon PDRM siasat pemilik akaun Rakyat Anarki ni...

3 comments:

  1. sudah masanya semua sultan dan kerabat2 diraja terpaksa mengambil bahgian dlm politik, ini utk menyokong membantu BN bagi mempertahankan kedudukan raja2 melayu diMalaysia yg kian tergugat. terpulanglah sokongan bantuan itu secara terang2 atau senyap2.

    ReplyDelete
  2. orang melayu yg dh dikuda oleh bangsa2 tak sedar diri je yg sanggup jadi barua bangsa2 tersebut. kalau aku keturunan sultan johor aku cari sampai dapat budak barua ni..

    ReplyDelete
  3. jagan isau, kami Kjaan akan kerah untuk ambil tindakan terhadap rakan2 FUCKatan yang tak reti bahasa asyikk nak menghuru-harakan negara jew!!!...TUNGGU dan LIHAT sahaja!!...wahai kamu PR, kamu sepatutnya kerah rakan2 kamu supaya kekalkan keamanaan dan jaga nama baik negara di mata dunia!!ni tak, merosakan pemikiran anak2 muda dengan mengajar anak2 muda ni tak hormat pemimpin negara dan negara sendiri!!tak sedar derk untung!!..nama dah FUCKatan!!..ape cer16 SEPT Projek ANUwar ????pembohong besar!!!!!!

    ReplyDelete

comment please.....