Konco-konco ku

Monday, August 26, 2013

JANGAN SENTUH WAYTHAMOORTHY!! BELIAU BAPAK SEGALA GANGSTER INDIA!!

KES tembak menembak yang berlaku sejak kebelakang ini amat menakutkan orang awam. Umpamanya negara Malaysia ini sudah tidak aman lagi. Selepas Akta ISA dan Ordinan Darurat di hapuskan, lebih dari 2600 orang penjenayah yang ditahan dibawah kedua-dua akta ini di bebaskan dari Simpang Renggam. Malah tidak mustahil mereka yang bebas ini ingin membalas dendam terhadap orang-orang yang pernah menganiaya mereka sehingga mereka ini disumbat ke dalam penjara.

Mengikut kajian yang dibuat oleh badan bebas, majoriti banduan ISA dan EO akan membalas dendam terutama kepada kepala gangster seperti ahli-ahli politik DAP dan PKR. Jadi kenapa masih ada lagi Timb. Menteri yang mahu menjaga kepentingan mereka?

Waythamoorthy yang dipilih oleh Najib Razak untuk  menjawat Timb. Menteri di JPM ditugaskan untuk mengawal kaum India serta GANGSTER India yang dikatakan sudah tidak berpihak kepada Najib Razak. Namun sejak kejadian tembakan 5 orang India yang terbunuh di Pulau Pinang baru-baru ini, nampaknya topeng Waythamoorthy sudah terbuka sedikit demi sedikit.

Sikap RASIS dalam diri dia sudah terbuka luas. Jadi, demi katanya untuk mengekalkan serta mengambil hati pengundi India, Timb. Menteri ini terpaksa bertindak mempertahankan penjenayah India yang mati ditembak oleh polis. Berbaloikah tindakan Pengerusi HINDRAF ini?

Tidak cukup dengan herdikan dan makian yang dilemparkan kepada PDRM. Beliau terus menuding jari menuduh PDRM tidak mengikut SOP semasa menembak mati penjenayah berat tersebut. 

Dato' Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi, Menteri Dalam Negeri juga baru-baru ini memberi amaran yang keras kepada Waythamoorthy supaya tidak campur tangan dalam kerja PDRM. Biarkan PDRM membuat kerja mereka untuk membanteras penjenayah. Jangan sesiapa yang cuba masuk campur walaupun berada dalam barisan kabinet yang sama.

Jadi, apa masalah sebenarnya Waythamoorthy ni? Adakah dia cuba untuk menjadi hero kaum India? Bagaimana pula implikasi jutaan rakyat Malaysia yang masih mahukan negara ini aman dan damai di bawah kepimpinan kerajaan Barisan Nasional?

Fikirkan.

10 comments:

  1. Bukankah Najib yg 'pandai-pandai' gatal tangan melantik keling hindraf ini sebagai menteri kabinet? Samalah juga macam Najib terus menyimpan pelesit-pelesit Melayu Elit Liberal sebagai punaisihatnya yg menjahanam negara. Sama juga macam Khitol Jahanam melantik betina DAP Regina Lee sebagai S/usaha Akbar Menteri Sakan & Bela Toyol. Sama juga macam Najib guna pakai khidmat Mualaf Sesat Liberal Omar Ong yg menjahanamkan kerajaan UMNO.

    ITULAH KEBENGAPAN & KEBODOHAN NAJIB YG MENERIMA KUTUKAN AKIBAT DERHAKANYA KEPADA TUN ABDUL RAZAK, BANGSA MELAYU & NEGARA.

    Ingat......... Perdana Menteri Kedua Malaysia, Allahyarham Tun Abdul Razak adalah pengasas Undang -undang Keselamatan (ISA) ketika beliau menbentang rang undang-undang tersebut di parlimen pada 22 Jun, 1960. Kita semua amat berhutang budi di atas wawasan dan pandangan jauh Allahyarham. ISA cetusan beliau telah membuat demokrasi di negara kita cukup selamat dan aman. Ya.....Najib telah menderhaka kpd ayahandanya sendiri dan juga kpd bangsa & tanah air.

    Amat malang sekali, harapan dan aspirasi Allahyarham kini tidak dipersetujui oleh sebahgian rakyat di negara ini, termasuk anak kandungnya sendiri...Najib Abdul Razak.

    ReplyDelete
  2. Sebagai Timbalan Menteri, tugas beliau untuk selesaikan masalah kaum India ini. Turun kebawah berjumpa dengan belia kaum India, tanya apa masalah mereka. Selesaikan. Itulah peranan beliau. Bukan ambil mudah dengan salahkan orang lain...Takan itu pun PM nak ajar..

    ReplyDelete
  3. 4.10PM.. sedap mengata org bodoh.. tujuan Najib melantik si Moothy bak kata Anon 4.38PM mestilah ada tujuannya.. dulu dia NGO melalak sana sini.. skrg dah bagi jawatan.. kenalah dia tunjukkan tanggungjawab dia dari dok melalak sana sini kondem kementrian lain buat kerja buat apa.. peluang dah diberikan.. apa lagi TURUN PADANG la settlekan hal kaum dia.. yg memekak atas kerusi empuk tu buat apa.. baru dia tahu lebih melalak di jalanan saja mcm masa dia dlm NGO tarak guna... kalau dia tak berjaya settlekan hal2 kaum dia.. itu jam baru dia tahu.. TAKAN ITU PUN PM NAK AJAR.. mcm PAShit.. byk melalak juga dari buat kerja membangunkan umah.. smp nak terlingkup jilat tapak kaki DAP...

    ReplyDelete
  4. மலாய் பன்றி அழுகிய கண்ட் என்

    ReplyDelete
  5. kata waythamoorthy KEGANASAN BUKAN SATU2 NYER JALAN MENYELAISAN KRISIS GENGSTERISM.....LAIN KAI KALAU ADA GENGSTER YANG ROMPAK,BUNUH,ROGOL, POLIS KENA LAH MERAYU2 PADA GENGSTER NI UNTUK SERAH DIRI...KALAU POLIS NAK PI TANGKAP PUN TAK YAH LAH BAWAK SENJATAAPI...BIAR JER GENGSTER2 TU TEMBAK POLIS,,,TAK PUN BAWAK MOORTHY NI SEKALI PUJUK GENGSTER2 YANG BERSENJATA NI...AMACAM ADA BERANI KER

    ReplyDelete
  6. Apa leh buat.... tiada bukti yang mengata melayu adalah hasil kacukan babi dan anjing... tapi yang faktanya sebahagian besar kaum India yg datang ke Tanah Melayu adalah golongan pendatang serta PARIA...

    ReplyDelete
  7. Melayu adalah hasil kacukan babi dan anjingAugust 26, 2013 at 7:11 PM

    Lu brapa tahun lahir di Tanah Melayu??? Berani tulis dalam B.Melayu la.... ada bra ni ka...??? Aku berani kata hang memang KETURUNAN PENDATANG tapi BUKAN PENDATANG.... pahamkan ayat Bahasa MELAYU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar bro,kita mesti paham kalau pendatang tu india,dia orang ni dari kasta paria yang naik tongkang datang ke tanah melayu, paria ni.....dia memang bodoh...tak tahu asal usul......nasib baik menumpamg di sini....dapat hidup jadi doktor/peguam......tapi mereka yg datang ni memANG DARI KATA PARIA PARIA PARIA

      Delete
  8. Keturunan pendatang ni memang tak sedar diri almaklumlah pariah lembu dapat bunga tahi babi.

    ReplyDelete

comment please.....