Konco-konco ku

Monday, October 7, 2013

SELEPAS KENA SOUND, ARTIKEL MALAYSIAKINI TENTANG ZAHID HAMIDI LEBIH BANYAK..

SEJAK wartawan Cina Malaysiakin ditegur keras oleh Menteri Dalam Negeri, Zahid Hamidi tempohari, aku tengok semakin banyak pulak cerita pasal Zahid Hamidi bertebaran di dalam portal pembangkang itu. Pelbagai cerita, pelbagai spin yang dibuat oleh para wartawan dan editor Malaysiakini yang dilihat semacam tidak berpuashati dengan tindakan Zahid Hamidi yang menegur dan menempelak salah seorang wartawan mereka kerana portal itu kerapkali 'spin' kenyataan pemimpin dari BN.

Antara 12 artikel yang terpampang di dada portal Malaysikini, 4 daripadanya adalah cerita berkenaan dengan Menteri Dalam Negeri itu. Dan sudah pasti 4 cerita itu adalah 'spin' portal pembangkang terhadap segala kenyataan yang diucapkan oleh Zahid Hamidi.

Pelik apabila sebuah portal media tidak boleh ditegur oleh seseorang mengenai cara penulisan bagaikan raja di Malaysia. Jangan kerana mereka satu-satunya portal pembangkang yang agak ternama sudah tinggi diri dan tidak dapat menerima teguran dari seseorang.

Yang pasti, Malaysiakini memang sebuah portal 'spin'....


9 comments:

  1. Zahid komidi, berlagak sangat, sekarang baru kau tahu tinggi rendahnya langit

    ReplyDelete
  2. Langit apa tu? Lelangit ka?

    ReplyDelete
  3. Anon 8:05, jangan lupa Abang Non dan LGE lagi teruk hina wartawan, merendah-rendahkan mereka kononnye dia jorang je betul dan pandai...porah

    ReplyDelete
  4. kalau aku jadi zahid...aku halau ke lalat-lalat pembangkang ni....baru kena buku dengan ruas....kalau bosan jangan datang sidang media pi jadi macam harakah daily...buat berita syok sendiri......sebab tu penyokong pun jenis syok sendiri....

    ReplyDelete
  5. Tersengeh-sengeh tunjuk gigi jongang muka toya. Cari makan dengan buat spin. Dulu macam bagus nak baca cerita temberang kena bayar. Tak laku bagi free. Tu pun aku tak akan baca Malaysiakini sebab cerita macam gebang tipu kedai kopi.

    ReplyDelete
  6. malaysia kini portal pencacai tua angkat najis

    ReplyDelete
  7. Macam nie baru la gentlemen, bagi amaran terus. Tapi Malaysiakini memang tak tahu malu..dah la tak dijemput..pastu buat cerita putar belit. Macam la Idola diorang tu baik sangat. Sepatutnya semua wartawan Malaysiakini kena balik sekolah.. dah la bahasa Malaysia gagal..bahasa english pun gagal sampai tak faham bahasa. Dah tak tahu malu ka dengan akhbar2 dan media massa yang lain. Bagus lagi Malaysiakini buat cerita tentang Ultamen dengan Raksaksa. sekurang2nya budak2 terhibur juga.

    ReplyDelete
  8. sebagai pemimpin dia perlu ada cara menegur.kalau begini cara dia ....babi sekali hahahaahahahah punya menteri.sape yg sokong gi jilat bontot dia.

    ReplyDelete
  9. amekkk kau cina bodoh...ni makan kau hahahahah... bleh g mampos pencacai pakatan..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...