Konco-konco ku

Wednesday, October 2, 2013

HARAKAH AJAK AHLI PAS BEKERJASAMA BERSAMA SYIAH!!!

ENTAH apa yang mangkuk ni meroyan lebih sangat pun aku tak faham. Betul lah kata Harakah tu... benci kafir dan yahudi tapi suruh kerjasama dengan syiah... Apa ada hal.. Kan memang PAS ni Islam antarabangsa.. Tak kira Syiah yang terang-terang songsang pun masih lagi nak buat kerjasama... Siap suruh ahli PAS benci kafir dengan yahudi tapi tak benci Syiah...

Kan Mat Saburit pun cakap... "Saya bukan Syiah, saya hanya mengikut jalan Syiah."

Kan Timbalan Presiden PAS yang cakap sendiri tu... Ahli PAS yang bodoh kenalah ikut kata pemimpin mereka... Syiah bukan ada apa sangat.. Bukan begitu??

4 comments:

  1. Syiah bukanlah kumpulan haprak. tidak semua olang bolh jadi syiah, apatah lagi parti isle malaya...tak cukup layak...sori naa.

    ReplyDelete
  2. Syiah bukan mace Pas-Pis-Pus, Syiah ada tulur, hingga mampu membuatkan Natanyahoo kecut perut hingga menagih simpati dunia meningkatkan sanction. Pas-Pis-Pus dengan Dapig pun ikut telunjuk, macam mana nak join Syiah. Cakap kosong bulih ler.

    ReplyDelete
  3. tak cukup ker tumpang keglemeran Dap dan Bintang Tiga, kini nak tumpang keglemeran al-Ghulub pulak ker?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...