Konco-konco ku

Monday, September 16, 2013

KONSPIRASI: KEMATIAN CHING PENG PADA HARI MALAYSIA SUDAH DIRANCANG!!!

SEJAK dari pagi tadi heboh di media sama ada konvensional, elektronik mahupun media sosial tentang kematian seorang pengganas komunis zaman dahulu yang juga General Secretary Parti Komunis Malaya, Chin Peng.

Diberitakan yang Chin Peng telah menghembuskan nafasnya di Hospital Bangkok, Thailand pada jam 6.20 pagi. Yang menariknya adalah dia meninggal pada kita semua sedang menyambut Hari Merdeka.

Adakah ini suatu konspirasi???

Mengikut maklumat yang disampaikan oleh seorang teman yang mengikuti perkembangan Chin Peng, bekas pemimpin komunis ini sebenarnya telah 6 bulan berada di hospital berkenaan. 

Khabarnya Chin Peng telah berada dalam keadaan 'technically dead' sejak sekian lama dan hanya bergantung kepada mesin untuk terus hidup. Sememangnya perkara ini telah dirancang. Pagi 16 September, 'life support machine' telah dicabut atas arahan orang berkepentingan. Persoalannya siapa yang merancang??

Chin Peng mati hari ini yang juga Hari Malaysia. Hari ini juga merupakan hari kelahiran Lee Kuan Yew, pengganas komunis dari Singapura.

Suratan atau kebetulan??

Nampaknya konspirasi kematian Chin Peng seolahnya dirancang supaya hari kematiannya senang diingati oleh para pencinta komunis. Para komrad yang masih di dalam DAP dan PKR pasti akan meraikan 16 September. Tetapi bukan kerana hari gabungan Semenanjung Malaya dan Kepulauan Borneo, tetapi sambutan bagi memperingati tarikh kematian Chin Peng sebagai bapa komunis.

Nescaya pada tahun hadapan para komrad komunis pasti akan mengadakan sambutan besar-besaran dengan mengangkat sepanduk dan membawa lilin di sekitar Kuala Lumpur. 

Perkara ini sebenarnya telah dirancang. Perkara inilah yang ditunggu-tunggu oleh Yahudi dalam PKR supaya ada satu 'turning point' supaya rakyat tidak terus bersama dengan Najib Razak. Rancangan jahat Yahudi dengan berproksikan Anwar Ibrahim semakin menular di Malaysia.

Inilah yang dipanggil 'New Agenda of The Hidden Hand'.

12 comments:

  1. Buken 16sept tahun depan giliran LKS mengikot jejak Chin Peng ke!

    ReplyDelete
  2. "Eastern Jewis Singapork "rupanya punya kerja memecah belah perpaduan orang Melayu islam.Alatnya melayu PasPkr yang Moron.

    ReplyDelete
  3. Maka setiap 16 Sept, bloggers2 mesti ulang tayang sejarah keganasan Chin Peng... kalau boleh download utk simpanan di kemudian hari jika link tersebut dipadamkan di Youtube..

    1948-1953 Malayan Emergency
    http://www.youtube.com/watch?v=It4OHz4Gz8c

    ReplyDelete
  4. Mohon ada Ops Cantas khas utk saki baki keturunan komunis dan penyokongnya...

    ReplyDelete
  5. eii samalah tarikh dengan PM wannabe ...Puuii

    ReplyDelete
  6. bodo bertingkek-tingkek

    ReplyDelete
  7. Ching Peng mati pon krn Anwar?? mmg otak ko bergeliga..mmg pandai putar belit...mak ayah & ko mati nnti pon krn anwar ka?? ang manusia jahiliah zaman moden

    ReplyDelete
  8. Lim Kit Siang sama Lee Kusn Yew sama2 pimpin tangan pegi MAMPOS!!

    ReplyDelete

comment please.....