Konco-konco ku

Monday, September 30, 2013

GEMPAR!! PENGUNDI HANTU BERADA DI PEMILIHAN CEC DAP!!

JENICE Lee, bekas ADUN Teratai hadir dalam pemilihan CEC semalam. Hairan apabila seorang bekas ahli DAP yang telah dipecat oleh Pengerusi DAP, Karpal Singh hadir bagi mengundi. Jadi apakah sebenarnya taraf keahlian Jenice Lee?? Masih lagi ahli DAP atau bukan??

Mengikut rekod, Jenice Lee telah dipecat oleh Karpal Singh pada 22 April 2013 yang lalu kerana membantah perletakan calon DUN Teratai yang baru, bukan dirinya dan seterusnya mendakwa DAP adalah sebuah parti yang korup dan kroni.

Yang menjadi tanda tanya adakah Jenice Lee layak mengundi selepas beliau di pecat dari parti?? Gambar di atas adalah bukti beliau hadir konon sebagai pemerhati namun sebenarnya mengundi...

Wayang opera Cinabeng apa yang DAP buat ni???

3 comments:

  1. CEC DAP 2.0 haram kerana ada pengundi tidak sah keahlian. RoS dan SPRM wajar siasat.

    ReplyDelete
  2. Korang ni kalau tak nak dimalukan buatlah rsearch baik2. Adui. Bebalnya. Kalau tak ikut perkembangan isu ini, jgnlah nak berlagak. Fakta kes pun tak tau, asyik nak menyalak je. Pi baca berita lama. RoS mengarahkan utk gunakan senarai perwakilan yang sama lah, jadi kalo ada org yg telah dipecat selepas tu, diorg pun layak sebagai wakil krn Kongres dulu pada bulan Disember 2012. Korang ni memalukan lah. Tapi ini kan standard cybertrooper BN... menyalak tanpa bukti, dulu, kini dan selamanya.

    ReplyDelete
  3. wong goblok whae sing nimang kandut DAP

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...