Konco-konco ku

Monday, September 2, 2013

TERKINI!! PETROL RON95 DAN DIESEL NAIK 20 SEN MULAI 12.01 PAGI NANTI!!

SEBELUM itu, tahniah dan terima kasih kepada Perdan Menteri Najib Razak yang prihatin dengan keadaan ekonomi dan politik negara sekarang ini. Minyak naik harga. Itulah yang kita rakyat Malaysia nanti-nantikan. Dikatakan ekonomi antara yang paling stabil di dunia namun minyak masih lagi naik harga.

Katanya sebagai ganti, duit BR1M akan dinaikkan jumlahnya. Berapa pula nak naik? RM2000? RM3000? atau RM5000????

Inilah kerajaan yang aku sokong rupanya. Kata khabar angin hingga Utusan juga keluarkan namun tiba-tiba PM umum naik juga. Aku dah pening. Aku dah pening. ke Najib yang pening??

Untuk makluman, Petrol RON95 dan Diesel akan naik 20 sen berkuatkuasa 12.01pagi 3 September 2013. Apa kata Menteri KPDNKK?? Minyak naik harga tak payah pakai minyak? Naik basikal?

4 comments:

  1. Kalau betul Najib sudah gila dan wajib dicabar sebagai presiden UMNO

    ReplyDelete
  2. Naik harga petrol pastu nak naikkan brim. Cerdik....memang cerdik....nak jadi modern day robin hood ke pm najib ni? Sapa punya idea ni? Mcm bangkai punya idea. Menteri pengguna sbelum tu cakap jgn dengar kabar angin dan di tak tau pasal minyak nak naik harga.....apa ni?...jgnlah nak cover.sampai membodoh kan diri sendiri. Najib buat keputusan tanpa bincang dgn menteri berkenaan? ...pelik..membazir je jadi menteri camtu

    ReplyDelete
  3. Bodoh punya idea...naik harga minyak pastu naikkan pemberian BR1M. Otak letak kat lutut kot

    ReplyDelete
  4. Ah jib gor,punahsihat & pemandu....Thank KAYU.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...