Konco-konco ku

Wednesday, September 11, 2013

GEMPAR!! PAS BUKAN LAGI PENEGAK AGAMA ALLAH!! @KhalidSamad

HAIRAN dengan komen yang diberikan oleh salah seorang pemimpin PAS yang juga Ahli Parlimen Shah Alam ini yang tidak menyokong tindakan jutaan umat Islam di Malaysia untuk menyelamatkan kalimah Allah dari digunapakai oleh Kristian.

Dimanakah sebenarnya pendirian Khalid Samad dalam hal ini? 

Jika tidak menyokong aku tidak berapa nak hairan namun jika sanggup mengeluarkan komen kepada masyarakat umum berkenaan isu kalimah Allah ini orang ramai boleh lah menolak pemimpin PAS ini.

Adakah Khalid Samad masih lagi beragama Islam? Umpama menghalalkan kalimah Allah boleh digunakan oleh orang bukan Islam. Umpama Khalid Samad sudah hilang pertimbangan. Umpamanya Khalid Samad dalam dilema sama ada mahu menyokong Joseph Lim Guan Eng ataupun agama Islam yang beliau anuti sendiri.

Apa stand Khalid Samad kali ini?

4 comments:

  1. Assalam Bro

    Payah Bro nak jatuhkan khalid ni sebab orang Melayu Shah Alam sayang sangat kat dia ... Nak ambil kau... Islam sangatlah penganut PAS yang undi mamat ni... Kalimah ALLAH swt pun dia gadai sesuka hati mak bapak dia... siapa yang undi mamat ni jawablah kamu sendiri hal maklum kubur lain2...

    ReplyDelete
  2. Adakah org Shah Alam sangat setuju dgn jawapan YB tersayang mereka ?

    Atau org Shah Alam pun sokong kata-kata itu ?

    ReplyDelete
  3. Surah Al-Kafiroon
    Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani
    Katakanlah (wahai Muhammad): Wahai orang-orang kafir! (1) Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. (2) Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. (3) Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. (4) Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. (5) Bagi kamu agama kamu dan bagiku agamaku. / (6)

    ReplyDelete
  4. apa tim mursyidul am dia cakap......Syirik....Kufur. tak faham2 lagi?

    ReplyDelete

comment please.....