Konco-konco ku

Monday, December 2, 2013

USTAZ KAZIM ELIAS ISYTIHAR KELUAR PARTI PAS!!!

SEBENARNYA berita yang tidak mengejutkan apabila Ustaz Kazim sendiri mengisytiharkan keluar dari PAS petang tadi selepas bertemu dengan Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak.

Pengumuman ini disampaikan setelah beberapa hari dicemuh dengan melampau hingga tahap kesabaran penceramah agama ini sampai kemuncak. Malah ada ahli PAS yang menggelarkannya ANAK BABI kerana hanya semata-mata Presiden UMNO memilih beliau untuk menganggotai Majlis Tertinggi UMNO.

Keputusan sama ada beliau menerima atau menolak perlantikan MT akan diumumkan oleh Perdana Menteri pada masa yang sesuai.

5 comments:

  1. Parti Asuhan Setan panaslah bila ada ahli dia dah kembali ke jalan benar.

    ReplyDelete
  2. Agaknyer ahli Pas ada yg makan babi... tu pasal perangai serupa setan... yg kuat meliwat dan membohong dipuja...

    ReplyDelete
  3. Bah: pertama:

    DAJAL betul mereka yg. MENGHINA para ulama INTELEKTUAL Islam TERKEMUKA kita spt. YB Ustaz Mohd. Kazim Elias Al-Hafiz (ceramahnya tak jemu lansung,termasuk di dlm. menggunakan bahasa org. kpg kita - teringat ceramah “Marah”nya, yg. memberi cth. tentang marah yg. paling teruk dlm. Islam, dgn. mengajuk si Damak, dr. filem Klasik Melayu yg. begitu indah, lakonan pelakon GEMILANG kita, Allahyarham Nordin Ahmad, dlm. "Sri Mersing" –lihat di http://www.youtube.com/watch?v=YVC0PZ4XUg8)! Si ahli PAS yg. sampai tergamak sekali panggil Ustaz dan ulama dgn panggilan "babi" - mungkin si KAPIR DAJAL MENYAMAQ sbg. org. Islam, yg. berlambak dlm.PAS, utk. MENJAHANAMkan PAS sbg. parti Islam.

    Apa salahnya kalau Ustaz Kazim menetapkan syarat biar boleh menegur kesalahan dlm. UMNO,, kerana tujuannya IKHLAS berjuang demi MEMPERJUANGkan Islam/umatnya?! Apalagi, bila si LIBERAL pencinta "demokrasi-hak asasi" LIBERAL Barat-Zionis, makin mara mahu MENGUASAI keseluruhan UMNO/PAS, terutamanya PEMUDA UMNO! Maka, sebab itulah makin naik muka si KAPIR-puak-syaitan MUSUH Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR - kerana ramai si LIBERAL Islam/Melayu dr. PKR/PAS/UMNO, asyik PUJA dan TUNDUK pd. mereka, di bumi PUSAKA NEGARA ISLAM kita ini!

    Lagipun, bijak benar strategi YAB PM kita ini utk. meningkatkan peranan ulama dlm. UMNO – utk. menyatukan PAS-UMNO serta umat Islam/Melayu, di masa hadapan, InsyaAllah! Ini yg. si Kapir Musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu PAP-Barat-Israel mereka) amat benci!

    UMNO, termasuk PEMUDA, mesti tingkatkan peranan YB Ustaz Mohd. Kazim Elias serta YBHG Dr. Asyraf Wajdi Dato' Duzuki (Yg. Dipertua YADIM) – yg. suara mereka memang amat LANTANG MEMPERTAHANkan Islam/umatnya serta Tanah Melayu PUSAKA kita ini sbg. NEGARA ISLAM, serta utk. membimbing jenerasi muda Islam/Melayu kita yg. makin diJAHANAMkan budaya syaitan KAPIR Illuminati Barat-Zionis, yg. mencipta dan memaksa falsafah, budaya dan undang-undg LIBERAL Barat-Zionis ke atas seluruh Dunia termasuk Dunia Islam - tetapi sebenarnya di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus memuja wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus menjahanamkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam, terutamanya anak muda Islam, yg. sering TERSIHIR dgn. industri seni Hollywood/Barat-Zionis!

    Lihat berita mengejutkan - Menteri Pelancongan nak bagunkan Pelabuhan P. Pinang dan bekerjasama rapat dgn. S'pura dlm. pelancungan pelayaran (sedgkan S'pura terlibat intip kita - maklumlah sekutu kuat PAP-S'pura, Barat-Israel bina markas CIA-Mossad-MI6 di sana –
    di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009).

    Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Parlimen/20131129/pa_01/Naik-taraf-sebagai-pemandu-pelancong, Naik taraf sebagai pemandu pelancong:

    KUALA LUMPUR 28 Nov.

    .....Menjawab soalan Loke Siew Fook (DAP-Seremban) yang bertanya mengenai pelancongan pelayaran (cruise), Mohamed Nazri berkata, beliau akan mengadakan lawatan ke Singapura tahun depan bagi berbincang kerjasama dalam aspek pelancongan pelayaran melalui pelabuhan-pelabuhan di negara itu.

    Katanya, Malaysia melihat lebih banyak manfaat sekiranya kedua-dua negara bekerjasama dalam aspek pelancongan pelayaran selain membangunkan pelabuhan di Pulau Pinang untuk tujuan itu.

    “Saya kira apa yang harus dilakukan selepas ini adalah menaik taraf pelabuhan di Pulau Pinang dan beri kerjasama erat dengan pelabuhan lain contohnya di Singapura. Tak perlu lawan Singapura sebab memang negara itu ada pelabuhan terkenal. Lebih baik bekerjasama dengan mereka," katanya.

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  4. Bah. kedua:

    Yg. hairannya, Kem. Kewangan pula aktif menggalakkan pelancongan HALAL, yg. suci dan INDAH (dibandingkan pelancongan dr. si Kapir Barat-Zionis yg. makin kurang ajaq dan bongkak dgn. budaya syaitan mereka; negara Islam pun nak dipijak mcm. kita ni PENGEMIS wang mereka)- mana suara Kem. Pelancongan psl perkara penting ini, yg. berkaitan mempertahankan ISLAM/umatnya serta budaya Islam suci dan indah kita (bukan hanya pasal keuntungan)?! Lihatlah Langkawi (juga P. Pangkor dsbnya) yg. mahu dijadikan spt negara KAPIR Barat-Zionis MONACO dsbnya - jadi budaya Islam/Melayu PUSAKA INDAH dan SUCI kita spt. kpg. sawah padi/nelayan kita tu HINA sgtkah?!

    Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20131129/dn_07/Mulakan-segera-inisiatif-pembangunan-pelancongan-halal, Mulakan segera inisiatif pembangunan pelancongan halal:

    JOHOR BAHRU 28 Nov. - Pihak yang terlibat dalam industri pelancongan disaran segera memulakan inisiatif pembangunan sektor pelancongan halal yang semakin berkembang dan popular dalam kalangan komuniti global.

    Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan berkata, sektor itu berpotensi menyumbang pendapatan tinggi kepada negara, sekali gus merebut sebahagian daripada RM390 bilion (AS$130 bilion) dibelanjakan pelancong Muslim global setiap tahun.

    Menurutnya, nilai industri halal global juga dilaporkan mencecah hampir RM9 trilion dengan berpotensi untuk berkembang sebanyak 20 peratus setahun….

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  5. Hamba Ar Rahman, bila dicela, dihina, membalas dgn kata kata yg baik. Jgn dihirau celaan dan hinaan sifasik dan sijahil.

    ReplyDelete

comment please.....