Konco-konco ku

Thursday, December 5, 2013

PENGERUSI MEDIA BARU PEMUDA TERUS DIPERSOALKAN!! #LIFESTYLE

AGAK kecewa dengan kenyataan Pengerusi Biro Media Baru Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia baru-baru ini yang tersebar secara meluas dilaman-laman media sosial berkenaan kenyataan kurang ajar beliau yang mengatakan pengamal media sosial pro-BN tidak berfungsi dengan baik.

Kemunculan Red Bean Army yang pernah menggegarkan alam maya dengan menyebarkan fitnah terhadap pemimpin UMNO menjelang Pilihanraya Umum ke-13 baru-baru ini sedikit sebanyak merosakkan sokongan rakyat terhadap BN.

Kecewa apabila seorang yang dipilih oleh perwakilan pemuda dan diberi tanggungjawab oleh KJ sebagai panglima media baru mengatakan yang pejuang media baru pro-BN ini hanya pandai menghabiskan duit dan seterusnya insentif tidak akan diberikan lagi.

Minta maaf! Siapa yang dimaksudkan dengan pejuang maya ini berbayar? Mohon penjelasan Exco Pemuda UMNO Malaysia ini.

1 comment:

  1. kau jgn silap bro...kj mmg lantik si beruk mat yeh tu jd pengerusi bmb sbb kj mmg bg tugas kt mat ni kondemkan semua blogger yg betungkus lumus selama ini...bila kau org semua dh kecik ati maka lg sng laa rba nk tabur fitnah semahu mahunya...akhirnya merasa gak idola kj si gay tua jd pm

    ReplyDelete

comment please.....