Konco-konco ku

Wednesday, December 25, 2013

GUAN ENG BANGGA DR. RANI BERUCAP DALAM GEREJA!! TAHALUF SIYASI DAP BERJAYA!!

SELEPAS penyebaran gambar Dr. Rani, Adun PAS Meru yang di dakwa berucap di hadapan rostrum berlambang salib, pelbagai fitnah kepada DS Najib dilemparkan oleh puak pembangkang yang panas hati dengan telatah pemimpin mereka yang tidak sensitif.

Maka, keluarlah cerita PM jumpa Pope di Vatican City. PM bersama masyarakat India di Batu Caves. Malah entah gambar edit mana, tiba-tiba muncul pulak gambar PM sedang berucap berlatar belakangkan tanda salib juga. Punya lah gigih nak counter attack balik.

Aku pun sebenar tak nak cakap banyak. Biarlah gambar yang berbicara. Sebab aku sendiri belum dengar apa yang diucapkan oleh Dr. Rani. Tetapi yang pasti Dr. Rani memang berucap menggunakan rostrum berlambang salib.

Teringat pulak gerakan guling kerajaan yang akan diadakan pada 31 Disember ini. Tempat berkumpul semua dari gereja-gereja sekitar Kuala Lumpur. Adakah Dr. Rani mahu minta izin menggunakan gereja sebagai tempat perlindungan dari PDRM?? Wallahualam......

9 comments:

  1. x sangka seorg melayu yg dilahirkan islam dapat diterbiyahkan oleh golongan penganut kristian tak sampai10% di Malaysia...dunia dah akhir zaman..

    ReplyDelete
  2. Begitulah keadaannya....mengemis simpati sampai tahap jamban !

    ReplyDelete
  3. RAHMAH UNTUK SEMUA
    Keberanian Rani Osman Mujahid Ahjibb Gor ucapan resmi di gereja dan media sempena Christmas mengsahihkan dasar pelbagaian toleransi 1M transformaci liberal centrist moderate kelainan blue ocean strategy the best is yet to come endless possibilities high income nation neoliberal elitis bangsawan Ah Jib gor Gong.

    Ah jib pelupor Rahmah untuk Semua .

    Sudah kena pukulan hebat dari chinese tsunami,Ah Jib masih mahu terus kan
    ikut telunjuk katakata hikmat para punahsihat nya,terus tidak memperdulikan
    kelah kesah rakyat biasa kerana apa yang dalam kepala Ah Jib Gor adalah:

    Aku dah berjaya,aku suami FLOM, I love PM dan dapat sokongan dari superkiasu Ah Beng multitongsan tongkang turun, dan TS Khalid bekas UMNO protege PNB.

    Ah Jib yang kena pukulan tsunami penolakkan cina di Pulau Pinang masih
    bededegil menyokong usaha tindas orang melayu olih super kiasu Lim dinasti.Bersetuju menyambut bersama Cina beng superkiasu, peringkat Nasional Christmas di Pulau Pinang.

    Macam Sia sia buat ibadah umrah, masih mau buat toghut sama juga semacam Rani dan Mujahid. RAHMAH UNTUK SEMUA.
    .Sesiapa yang mengucap merry Christmas kapada penganut Christmas, bersetuju dengan pegangan bahawa Nabi Isa di lahirkan pada 25 december, dan juga Nabi Isa anak Tuhan. RAHMAH UNTUK SEMUA.
    Kesimpulan nya macam ni, scenario pasca PRU14,bila mana Ah Jib menjawat
    Ketua Pembangkang di Parliman,Ah Jib masih mengatakan Kita dah menang,saya adalah PM for All,saya di puji olih kerajaan Saudi masa aku buat UMRAH.
    Yang penting adalah Rahmah untuk Semua,versi Ah Jib/Rani/Mujahid, walau RM42 billion masih di belanjakan dan Rakyat samaada penyokong UMNO/PAS di belenggu kepahitan demi kepahitan kos sara hidup.Hebat sungguh gandingan kamu bertiga.Hebat sungguh KJ/Ibdillah pegawai penumpang nak habis kan 6 juta ringgit
    Tahniah. Yang penting adah RAHMAH UNTUK SEMUA ahli umno/pas.

    arjuna waspada
    changkat lobak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lanchiiiiiau babi. Lu isap kote babi lgi baik atau isap kote kulup cibai cina.

      Delete
  4. rostrum bersalib pun x boleh.. kunonya melayu islam ni..keluarlah dari tempurung tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik dr rani pakai salib kat leher. Confirm Pas menang undi Christian. Berani sikit la dr rani...pakai la salib...tak per...janji dapat undi

      Delete
  5. Apa yang "kuno" nyer bang anonymous. ISLAM tetap ISLAM. TETAP LAYAK dan akan TRUS TERPAKAI SEHINGGA AKHIR ZAMAN. BUKAN KAH ITU PERINTAH ALLAH.. Apa yang ALLAH PERINTAH ATAU LARANG, WAJIB DI PATUHI TANPA SYARAT.. Jangan pulak apa yang kita komen ini mengundang SYIRIK yang kita sendiri tak tau/tak perasan.. Dalam isu diatas, bukankah perbuatan itu mengundang FITNAH?? Bukankah setiap satu yang membawa kepada FITNAH itu HARAM??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik dr rani pakai salib kat leher. Confirm Pas menang undi Christian. Berani sikit la dr rani...pakai la salib...tak per...janji dapat undi

      Reply

      Delete
  6. Apa pulak komen kepala babi syiah adi awang dan tok guru.....memang doktrin syiah berganding dengan kristian untuk hapuskan ahli sunnah wajemaah

    ReplyDelete

comment please.....