Konco-konco ku

Wednesday, December 25, 2013

APA HAIRANNYA BENDERA PAS DISALUT PADA KERANDA ORANG INDIA?? PAS FOR ALL!!!

SEBENARNYA aku dah tak hairan sangat apabila sebuah parti yang mengaku memperjuangkan Islam dipergunakan oleh penganut agama lain kerana dulu moto mereka adalah 'PAS FOR ISLAM' tetapi sejak bertahaluf siyasi bersama DAP dan PKR moto parti PAS terus bertukar kepada 'PAS FOR ALL'.

Ini baru betul cara Islam dengan membiarkan bendera malah akidah ribuan penyokong PAS diperjudikan.

Apa nak dihairankan dengan tingkah laku mereka?

Sedia maklum dalam PAS ada beberapa dewan yang mewakili setiap golongan seperti Dewan Pemuda PAS, Dewan Muslimah PAS, Dewan Ulama' PAS dan yang terbaru sejak bertahaluf siyasi bersama DAP mereka meluluskan satu lagi dewan iaitu Dewan Himpunan Penyokong PAS yang dianggotai oleh ahli-ahli bukan beragama Islam.

Dewan Himpunan Penyokong PAS juga dalam Muktamar PAS yang lepas boleh mengundi bagi menentukan kepimpinan peringkat pusat. Majoriti ahli DHPP adalah dari masyarakat India namun kerana mahu menarik sokongan kaum Cina, Ketua DHPP adalah Hu Pang Chaw dari masyarakat Cina.

Jadi jangan terkejut sangatlah dengan penggunaan bendera PAS pada keranda mayat orang India kerana mungkin si mati adalah ahli PAS yang berdaftar.

Keterbukaan dalam PAS memperlihatkan yang hanya parti UMNO yang benar-benar ahlinya adalah Melayu yang beragama Islam.

PAS bukan lagi sebuah parti berasaskan bangsa dan agama dengan kemasukan ahli bukan beragama Islam dalam Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP).

3 comments:

  1. Geli hati, supaya nunga nangkil tak banyak tanya dalam kubur kerana ahlul PAS

    ReplyDelete
  2. Ini Allah swt nak tunjuk pada kita...bendera Pas tapi simpan mayat cara Hindu...nampak sangat Allah swt nilai kan Pas ni setaraf dengan kepercayaan hindu yang sesat ! Kalau KORANG tak faham juga sila check solat anda sama ada sempurna !

    ReplyDelete
  3. kian lama pengikut pas bertambah sewel ler tu, pucuk pimpinan kong kali kong pengikut terjun kelubuk dan menjadi-jadi kesesataqnnya. munkin hari ini kelantan serambi mekah, nanti ada pengikut tunai haji dann bina kaabah bersebelahan patung besar siam yang terbesar didunia berada dikelantan. nabi ibrahim hancurkan patung, nabi pas bina patung...

    ReplyDelete

comment please.....