Konco-konco ku

Saturday, December 28, 2013

LIMA BUAH TEMPAT STRATEGI AKAN DIPASANG BOM!! HIMPUNAN GULING KERAJAAN BAKAL MELETUP!!

ANTARA propaganda yang sudah diajar oleh puak Yahudi kepada kumpulan Anwar Ibrahim dalam Sekolah Politik, Institut Kajian Dasar adalah mengeruhkan lagi keadaan semasa perhimpunan berlangsung. Kalau setakat berarak tanpa sebarang aksi yang boleh menaikkan lagi kemarahan rakyat tidak berguna juga kerana tiada acara tragis yang bakal terjadi.

Bagi lebih penghayatan dalam perhimpunan gulingkan kerajaan yang bakal berlangsung pada 31 Disember ini adalah dengan membawa rakyat merasai kegusaran dan juga ketegangan supaya mereka dapat bertempur dengan anggota keselamatan sehingga ada seorang yang mati untuk dijadikan modal merusuh.

Ini semua sudah diajar oleh CheguBard, Hisham Rais dan juga ketua-ketua perang komrad dibawah pimpinan PKR.

Hasil dari risikan, mereka telah berjaya memintas satu email berupa rancangan kepada Rafizi Ramli. Dianggarkan 5 tempat akan dipasang BOM semasa perhimpunan dan para peserta dinasihatkan supaya menjauhi tempat-tempat seperti SOGO, PUDURAYA, KTM, LRT MAJID JAMEK, dan juga KOMUTER BANK NEGARA.

Tempat-tempat ini bakal menjadi tempat tumpuan bagi rakyat yang berhimpun untuk menggulingkan kerajaan. Amaran telah dikeluarkan awal supaya mereka menjauhi kawasan ini dan biarkan PDRM sahaja yang menjadi mangsa.

Jadi? Ada lagi perasaan dan semangat nak pergi?

Mestilah ada sebab puak pembangang semua pejuang rakyat!!!

BODOH!!!

No comments:

Post a Comment

comment please.....