Konco-konco ku

Friday, December 20, 2013

AMBIGA LANCAR 'HIMPUNAN GULING KERAJAAN' PADA MALAM AMBANG TAHUN BARU!!

PETANG tadi bertempat di satu lokasi yang tidak dimaklumkan, Ambiga, Pengerusi Bersih 2.0 bersama barisan kepimpinan pelaksana himpunan guling kerajaan telah bermesyuarat dan memberi sedikit taklimat menghasut para perusuh supaya turun pada malam 31 Disember 2013 di Dataran Merdeka.

Dengan tema 'Tunggu Pilihanraya atau Turun Jalanraya' ini secara jelas memberi gambaran bahawa memang ada usaha untuk membuat huru-hara di Kuala Lumpur pada malam tahun baru.

Penglibatan dari semua pihak terutama parti-parti dalam pakatan haram serta NGO-NGO yang bernaung di bawah pakatan masing-masing telah bersedia dari segi mental dan fizikal bagi mengharungi sekatan polis dan seterusnya mencapai matlamat untuk menggulingkan kerajaan Malaysia menjelang tahun 2014.

Sama-samalah kita berdoa supaya Malaysia akan terus aman.

9 comments:

  1. penghasut utama minah hindu ni aku tengok cukup kebal dari segi undang undang......BERSIH 1,2,3 DIA TERLIBAT, tapi apa tindakan polis &kerajaan?? setakat minta beri kenyataan jer la.....

    ReplyDelete
  2. Alamak Tan Sri KPN...bukti dah ada. bila nak cegah pengkhianat mengugat keamanan negara..???

    ReplyDelete
  3. Bererti dia melancarkan perang terhadap pengundi BN!!!!.
    Perang mana ada seri!!!

    ReplyDelete
  4. Akta Perhimpunan Aman 2012 di bawah seksyen 20 dh menjelaskn segala gala nya...Apa lagi Tan Sri KPN...laksanakan sepenuh nya supaya pengkhianat2 ni ditangkap dn menyambut tahun baru 2014 dlm lokap jer!

    ReplyDelete
  5. Mjlis peguam setan.. kepala hindu setan ni jdkan majlis peguam alat perkakas mereka! Demokrasi kepala hotak babiambiga lahh.. klu PR menang itu demokrasi.. klu BN menang hasut lawan demokrasi.. celaka2!!

    ReplyDelete
  6. Akta tu setakat denda aja apa masakah denda , ngo kaya . Biarla hancur negara sebab ahjibgih semasa memansuhkan 2 akta penting nenyatakan rakyat da matang, ambik kau Alsamdol najibgokkayu

    ReplyDelete
  7. kalo polis setakat plan nk letak kon je sy seru semua penyokong2 bn kita penuhkn dataran merdeka mlm tahun baru ni...jika penyokong pr nk berdemo juga boleh kita belasah ramai2...keling ambiga kita mesti bantai cukup2....ayuh semua

    ReplyDelete
  8. Udah le yop....nk minta org bn turun demo?sapa nk mulakan.....deme tu bkn ada buah pelior...kote deme pun deme kepit celah peha.......nk sama mcm rosmah yop.....najib pun bkn ada buah pelior.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib takut pengundi tak undi dia dan BN, kena jaga minah ni penting,Waythamoorthy dia jaga cukup baik hingga tak terkata.

      Delete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...