Konco-konco ku

Wednesday, September 18, 2013

TERKINI!! ANWAR CUCUK BOTOX KERANA NAK GODA PELAJAR MALAYSIA DI NEW YORK!!!

GAMBAR terbaru Anwar Ibrahim setelah lama menghilangkan diri akhirnya muncul dengan perubahan jelas terlihat pada raut wajahnya. Anwar yang sekarang bukan yang dulu. Itulah yang terjadi selepas kekalahan pada PRU13 yang lepas yang merentap jiwa dan cita-cita Anwar untuk bergelar Perdana Menteri.

Ramai yang membuat spekulasi tentang wajah terkini Anwar yang dilihat agak montok, tegang tanpa kelihatan lagi kedut di wajahnya. Krim pencuci apa agaknya yang digunakan? Adakah berkat air wudhu' beliau? Atau adakah sudah sampai masanya beliau melaram mencari mangsa baru untuk diliwat???

Semua itu hanya sekadar tanda tanya tanpa dapat memberi jawapan yang sahih!!

Lain pula khabar beritanya yang aku perolehi dari salah seorang sahabat kepada adik aku yang sedang belajar di New York. Mengikut jemputan khas kepada para pelajar Malaysia yang sedang menuntut di United State of America, Anwar Ibrahim bakal mengadakan lawatan ke sana pada Ahad ini untuk berjumpa dan memberi pendedahan keburukan Malaysia di mata para pelajar yang majoritinya mendapat biasiswa JPA ataupun MARA.


Bertempat di Roone Alredge Auditorium, Lerner Hall, Columbia University, dialog antara Anwar Ibrahim dan pelajar Malaysia akan diadakan pada Ahad ini, 22 September 2013 jam 7.00 pm - 9.30 pm. Tempat untuk diadakan perjumpaan juga di SPONSOR oleh Columbia University Southern Asian League.

Bukan tujuan aku nak promosikan perkara ini tetapi aku nak kerajaan lihat dan ambil tindakan tegas terhadap mana-mana pelajar Malaysia yang belajar menggunakan biaya duit rakyat. Adakah mereka belajar untuk berpolitik dan bergurukan Anwar Ibrahim??

Mohon MARA dan JPA ambil perhatian.

6 comments:

  1. salam tuan..tolong linkkan blog saya..tq

    http://jkkk-kotasarangsemut.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. berdialog sambil survey lubang kunyit baru tuk d tala...mara dgn jpa konfim xkn ambil apa2 tindakan kpd student yg jnt majlis tsb sbb mereka pon dr spisis bertuhankn lubang kunyit...kalo d takdirkn anwar jd pm nanti mereka juga yg senang dpt tala lubang kunyit tanpa berselindung lg

    ReplyDelete
  3. apa masalah berguru ngan nuor? diakan bekas AHLIL UMNO? Seburok2 dia, dia maseh ada jasa pada UMNO... jadi x salah blajar ngan bekas AHLIL UMNO... sama jugak kalau kita blaja ngan TUNKU ABDUL RAHMAN masa dia dh kuor UMNO (masa dia idop dulu le)

    ReplyDelete
  4. Aduhhh...orang tua ni dah buang tebiat nak mampus agaknya...bak kata orang...tua-tua keladi, makin tua makin menjadi-jadi perangai...dia ingat kita ni bodoh sangat tak tau nak bezakan muka yang cucuk botox ni...agaknya Wan Azizah tu pun sama nak lawan dengan orang tua ni cucuk botox jugak...mana gambar terbaru Wan Azizah?...nak tengok jugak perubahan muka tu...adakah sama tembam macam orang tua ni...

    ReplyDelete
  5. Macam muka si Azwan Ali pun ada jugak...awww kening halus lagi macam drag queen...kalau masuk pertandingan drag queen kat Siam tentu menang jadi juara...

    ReplyDelete

comment please.....