Konco-konco ku

Friday, August 28, 2015

NAK MAMPOS AGAKNYA CINA-CINA KAT MALAYSIA NI!!!

TERNYATA, Cina di Malaysia langsung tak boleh dipercayai lagi.... Hakikatnya MCA, DAP juga GERAKAN adalah berpaksikan kepada satu matlamat yang sama.... PERKAUMAN....

Bagaikan jalan cerita sudah dirancang. Umpama suara sudah senada. Terbukti lagi hari ini apabila MCA melalui Ketua Pemudanya juga mahukan kerajaan Melayu Islam di Malaysia tumbang melalui jalan raya.

Apa lagi yang kita harapkan daripada kaum ini???

Jawatan sudah diberi... Kawal ekonomi apatah lagi... 

Namun, ini balasan yang PM dapat kerana terlalu memberi muka kepada pentaksub PERKAUMAN ini....

Sehati Sejiwa....


14 comments:

  1. Bullshit to them..

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA PAK,ANTON INGIN BERBAGI CERITA KEPADA KALIAN SEMUA ,dulunya sy seorang guru honor yg hidup susah dan banyak hutan ,krn gaji yg tdk cukup untuk menghidupi ke luarnga sy ,ahirnya sy coba untuk menghubungi AKI MUPENG dan dgn senang hati AKI mau membatu sy untuk memberikan angka hasil ritualnya ,dan angka yg diberikan AKI MUPENG benar-benar terbukti tembus dan saya mengucapkan banyak terimakasih kepada AKI MUPENG yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama AKI MUPENG dan dengan senang hati AKI MUPENG mau membantu saya..,ALHAMDULILLAH nomor yang dikasi AKI MUPENG semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi AKI MUPENG DI nomor 0852 9445 0976 atau KLIK DISINI ,INI KISAH NYATA DARI SY TEMAN” ,terima kasih

      Delete
  2. Kita memang lama dah tahu!

    ReplyDelete
  3. bangga la lagi kononnya komunis ni sayang sampai bagi gelaran ah jib gor.
    piem untuk semua rakyat Malaysia kan.
    bagi lagi banyak banyak kat sekolah cina tu.
    kalau boleh, tambah untuk tokong sekali

    ReplyDelete
  4. Berani ke Ah Jib Gor BANGSAT ATAU BANGANG padan keua pemuda MCA ?
    Memang tak lah

    Dah lama Helen Ang kata bahawa MCA Geng DAP .
    Tapi Ah Jib Gor masih terhegeh-hegeh dengan MCA.
    Sekarang nak kata apa lagi.

    ReplyDelete
  5. 99.9% chinese are pro opposition...tak kan lah pm buta mata dan hati tak nampak benda ni...org melayu pun dah meluat...entahlah..sedih fikir nasib masa depan anak2 nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu salah satu sebab kita tak nak Najib jadi PM kita lagi. Cina dah main kotor dengan dia tapi dia masih beri kepercayaan kepada mereka. Dah betul-betul fed-up dengan Najib.

      Delete
    2. Muhyiddin mesti diangkat jadi PM.

      Delete
  6. Kita rakyat dah tahu cuma pak pak menteri umno buat buat tak tau pasal mca ni.

    ReplyDelete
  7. Najib bukan tak tahu malah dia lebih arif..kenapa dia lambakan pertolong pd cina kafir ni sebab nak bukti yang kafir ni tidak boleh dipercayai dan tidak patut diberi muka kemudian hari..sekiranya tiada bukti senang senang kita tuduh Najib rasiskan..jadi jika Najib tak bantu kafir ni kita tahulah kenapa..

    ReplyDelete
  8. Padan muka ahjib gor.!!!
    Bunga yang kau beri dibalas dengan taik.
    Tu laaa akibat tak dengar nasihat orang Melayu yang telah mengangkat kau ke jawatan PM...asyik-asyik nak bagi muka kat cina...

    Bertanding atas tiket parti Melayu UMNO,
    Jadi presiden parti UMNO (Melayu),
    Jadi PM kerana dia presiden parti Melayu UMNO,
    Yang mengundi/memenangkannya undi Melayu,
    Bersumpah setia nak bela Melayu,
    Tetapi yang diutamakannya, yang dibela, yang dimanjakan, yang dikayakannya cina.

    dikala Melayu menyayanginya dia buat dono!
    cina yang membencinya dibelai dan dimanjanya!
    Sungguh pelik bin ajaib sikapnya.!?!?!?!?~?~!

    apabila cina menghina Melayu tak apa kerana cina tu buat perkara betul.
    apabila Melayu membela diri, Melayu tetap salah, Melayu rasis.

    dikala cina sangat membencinya,
    Melayu dah tawar hati nak menyayanginya.

    Siapalah lagi yang sayang padanya?

    ReplyDelete
  9. Siapa puncqnya..berapa byk peruntukan sjk sebelim Pru13..desakan meka mahu isa dan eo d mansuhkan siapa yg mansuhkan..kita jgn salah kan meka..Cermin diri sendiri..Apa Kota buat utk satukqn melayu,majukqn melayu..tak ada cuma kita mahu ITP dan Uitm hendak kan bangsa meka masuk...salah siapa tu...Burung Unta lahpunya keja

    ReplyDelete
  10. Mana bole Cina Mampus kerana ramai Melayu dok sokong !
    Kalau dengan UMNO tak boleh silap sikit terus Maki Hamun, yang memaki hamun Pemimpin Melayu adalah orang Melayu sendiri, tapi kalau dengan Cina lubang taik pun jilat....Kepala Bapak Hempa,,PENGKHIANAT BANGSA!!!

    ReplyDelete
  11. Eh korang tak tahu ke? Bajet 2014 PM tak salurkan peruntukan pd kaum cina sahingga 2018.sebab dah berabis juta2 sebelum PRU 13.sebab tu kaum celaka tu marahkan Najib dn nak tumbangkan najib.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...