Konco-konco ku

Sunday, August 16, 2015

SAH! PKR ADALAH PARTI POLITIK HIPOKRIT & KOTOR!!!

BARU ada kesempatan mengulas beberapa isu berkenaan pakatan yang semakin diancam perpecahan ketara lebih-lebih lagi antara DAP & PAS. Namun tidak terkecuali parti busuk PKR yang selama ini lebih mengejar populariti berbanding membantu rakyat.

Sikap PKR yang populis tanpa memikirkan kehendak dan keperluan rakyat khususnya di Selangor menjadi ancaman terbesar dalam senario politik pakatan sejak kebelakangan ini.

Kemunculan Gerakan Harapan Baru yang diketuai oleh Mat Sabu dan golongan kecewa dalam PAS akhirnya berjaya memecahbelahkan PAS yang selama ini taat kepada kepimpinan ulama'. Mat Sabu telah berjaya membawa perubahan ketara yang menyebabkan kepimpinan ulama' dalam PAS dilihat buruk oleh ahli-ahli nya.

Sindrom busuk pakatan semakin terserlah baru-baru ini apabila bekas Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution memohon maaf diluar mahkamah atas pertuduhan fitnah beliau ke atas Khalid Ibrahim sehingga terlucutnya jawatan Menteri Besar Selangor selepas Langkah Kajang.

Langkah Kajang, Langkah Kecundang.

Seperti kenyataan yang dikeluarkan oleh Khalid Ibrahim yang menyifatkan PKR sebagai sebuah parti yang mementingkan popular dan fitnah terhadap kerajaan sedia ada, PKR juga dikatakan sebagai sebuah parti yang hipokrit dan kotor dengan banyak lagi agenda-agenda jahat daripada pemikir-pemikir yahudi seperti Rafizi Ramli dan beberapa orang pemimpin PKR lain.

Langkah sumbang yang terhasil daripada Langkah Kajang dengan menaikkan Wan Azizah dalam barisan ADUN Selangor dilihat tiada peranan yang diberikan melainkan hanya untuk memberikan kerusi Menteri Besar Selangor kepada Azmin Ali.

Ternyata, PKR adalah parti paling celaka di Malaysia. PKR adalah parti paling sampah di muka bumi. Hanya bermodalkan fitnah sepanjang masa, PKR ternyata sudah kering idea dan mula slow down kerana UMNO kini sudah termakan fitnah yang ditaburkan oleh kroni-kroni yahudi di luar negara.

PKR tidak perlu buat kerja. DAP perlu bergerak mengumpulkan jentera daripada orang Melayu untuk diangkat menjadi Menteri Besar pada PRU14 akan datang.

Manakala PAS terus bertelagah dengan pemimpin yang berpecah belah antara Gerakan Harapan Baru (GHB) dan Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa).

Apa lagi harapan orang Melayu selain UMNO??

Fikirkan... Renungkan...

7 comments:

  1. Bukan tak mau UMNO...
    Xmau Najib..

    ReplyDelete
  2. kau tak mau tapi aku dan anak-anak aku mau....siapapun presiden umno kami sokong..dan hari ini Najib adalah presiden kami maka kami sokong dia seratus peratus....

    ReplyDelete
  3. Banyak sangat isu PM macam mana dia nak tepis. RM pun tidak mampu bantu PM mengenai tuduhan liar. Cincin, shopping sakan di luar negara, naik jet kerajaan bersendiri. Duit ada samanlah. Jadi pemaaf buat apa akibatnya makin susut kepercayaan penyokong BN. Satu lagi tolong bagitau PM sebab hairdo RM jugalah undi UMNO lari ke lain lubuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takda isu lain ke yang anda boleh utarakan? Terlalu naïve & childish. Belajar jadi matang di Orchard Road, Singapura, lah!

      Delete
    2. Siapalah si bodoh ni? Aku pun orang Singapore, lah.

      Delete
    3. Kesian betul dengan orang Melayu di Malaysia kerana asyik bergaduh dan berpecah sesame sendiri. Negara tanah tumpah darah mereka bakal tergadai dan mereka akan dijajah kelak oleh ........... Jadilah nanti orang Melayu sebagai warga kelas 2 atau 3 di tanahair sendiri. Kaum lain semakin bersatu teguh. Bangkitlah orang Melayu daripada tidurmu dan kelalaianmu. Jangan asyik nak hiburan dan bola sepak aje.

      Delete
  4. Umno dipaksa pikul biawak hidup...oops dah tukar umno dipaksa pikul badak hidup...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...