Konco-konco ku

Thursday, August 20, 2015

CEO KHIND AJAK BERDEMO GULINGKAN MALAYSIA!!! #BOIKOT

CEO KHIND menyatakan hasrat untuk ikut demo Bersih. Untuk makluman, KHIND pengeluar barangan letrik dan mendapat banyak bantuan daripada KERAJAAN MALAYSIA khususnya daripada MiTI. Kilangnya berada di Sekinchan..

Lihat bagaimana CHAUVINIST ini membalas budi dengan cara yang terbaik. Masih lagi ada yang enggan berfikir demi survival bangsa sendiri ke?

Kita pula saling membalun sesama sendiri kononnya atas nama kebenaran. Diselak sumber rupanya dari sumber yang kita sendiri tidak berani nyatakan ia BENAR!

15 comments:

  1. Boikot barangan Khind sekarang juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong. Biaq barangan KHIND lingkup punah.

      Delete
    2. Aku sokong. Biaq barangan KHIND lingkup punah.

      Delete
  2. viral kan brita ini kepada semua rakyat Malaysia untuk boikott jenama khind.

    ReplyDelete
  3. Boikot barangan orang Cina Malaysia

    ReplyDelete
  4. Orang Cina lah kaki pemberi rasuah

    ReplyDelete
  5. Yahudi sebelah Timur...

    ReplyDelete
  6. CEO KHIND dah pasang wasiat awal-awal. Nak p mana? J Lho punya hal .... lu mau bikin panas? Hang call J Lho dulu. Saja mau bikin panas!!!

    ReplyDelete
  7. Perghhh sumee komen kat atas tu kaki kipas najib...dulu pon ahpek2 DAp camni gak...tapi tak dengar pun suara chai2 ni...najib upah dan bayar ramailah plak chai2 mee segera!

    ReplyDelete
  8. Demo le depan kilang dia pulak baru dia sentap.

    ReplyDelete
  9. barang barang dia pun bukannya berkualiti, walaupun murah. dia kaya hasil sumbangan belian orang Melayu. Boikot. Aku tak pernah beli jenama ni.

    ReplyDelete
  10. business dia naik kerana banyak bantuan kerjaan. memang tak sedar diri .nak jatuhkan kerajaan pulak. diberi madu dibalas tuba. Oi kau tolong nafikan tiada bantuan dari kerjaan . Dulu jenama kau takde orang kenal pun.

    ReplyDelete
  11. Tolong Viral kan o.k..

    ReplyDelete
  12. Nak boikot senang je,dgn cara orang Melayu kena berniaga juga.Kalau tak berniaga ,mampus tak jadi apa sebab boikot pada dia ni,beli pulak barang orang lain dari pecies yg sama.2x5 juga.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...