Konco-konco ku

Wednesday, November 20, 2013

GEMPAR!! PAS PULAU PINANG LETAK SEMUA JAWATAN DALAM KERAJAAN NEGERI!!

BERITA tergempar menjelang muktamar PAS yang akan mula bersidang malam ini 20 November 2013. 

PAS Pulau Pinang letak semua jawatan dalam kerajaan negeri DAP Pulau Pinang dalam sidang media yang diadakan pada jam 2.30 petang, 19 November 2013 (semalam) kerana mendakwa kerajaan negeri DAP Pulau Pinang di bawah penjajahan Lim Guan Eng langsung tidak mempedulikan PAS bahkan PAS Pulau Pinang langsung tiada hak untuk bersuara dalam kerajaan negeri DAP itu seperti melukut di tepi gantang.

Baru nak sedar ke? Ke hanya lakonan menjelang muktamar PAS yang bermula malam ini ni?

Sebelum pilihanraya umum, PAS dok melaungkan akan buat hudud sebagai bahan kempen konon nak raih undi orang Islam. Lepas PRU13 selesai, terus senyap.... Hanya beberapa hari ini mula balik isu hudud ini menjelang muktamar PAS. Aku yakin, lepas senyap lagi laaa....

PAS Pulau Pinang pun nak buat drama juga ke pasal nak letak semua jawatan dalam kerajaan negeri DAP Pulau Pinang? Drama... Drama... Drama...

BUTTERWORTH: PAS Pulau Pinang hari ini mengancam akan melepaskan semua jawatan dalam kerajaan Pulau Pinang jika pemimpin parti tertentu terus campur tangan dalam hal ehwal Islam negeri. 
Perkara itu dinyatakan Timbalan Pesuruhjayanya, Muhammad Fauzi Yusof, hari ini.  
Beliau berkata, keadaan itu menyebabkan timbulnya perasaan tidak puas hati dalam kalangan kepemimpinan PAS negeri dan akar umbi.  
Muhammad Fauzi berkata, pihaknya bersama akar umbi tidak mahu PAS dilihat sebagai boneka kerana tidak mempunyai suara dalam pentadbiran. 
"Malah campur tangan Exco dalam hal berkaitan agama dilihat menafikan kuasa Pesuruhjaya PAS negeri, Datuk Salleh Man yang dilantik sebagai Yang Dipertua Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang(MAINPP)," katanya.

3 comments:

  1. nak letak jawatan??? sorry la, gua tak caya.... jawatan itulah yg dikejar hingga sanggup menggadaikan maruah agama dan bangsa.... hingga sanggup menjilat lobang taik si peliwat dan kafir DAP...

    ReplyDelete
  2. Ni semua poyo...ini semua wayang,nape!x percaye ke..kalau percaya kita tengok lepas ni....Pas ni berjuang atas pulus,bila duit habis mereka akan melutut supaya dikekalkan jawatan

    ReplyDelete
  3. Tak pa! Hangpa bukak la bisnes jual nasi kandaq kat pasaq malam pulak. Setidak2 nya hasil perniagaan hangpa halal dimakan dari duk melahap duit hasil jual Kalimah Allah dan jadi kaldai DAP kafirun.

    ReplyDelete

comment please.....