Konco-konco ku

Friday, November 1, 2013

APA MASALAHNYA KALAU PERGERAKAN WANITA UMNO PAKAI TUDUNG DAN JUBAH?? #BeraniHijrah

PRK Sungai Limau nampaknya semakin hari semakin tertekan jentera PAS dalam meraih undi kepada penduduk kampung. Satu momentum angin perubahan semakin jelas ketara untuk menyokong calon BN, Dr. Sohaimi Lazim bagi menggantikan arwah Ustaz Azizan.

Akibat kantoi banyak kali dengan isu penipuan yang digembar-gemburkan oleh jentera PAS. Mereka terdesak untuk mempertikaikan kumpulan peraih undi dari Wanita UMNO yang dikatakan masuk ke kampung-kampung menemui pengundi dengan berpakaian ala-ala muslimat PAS.

Pasal pakai tudung dan jubah pun PAS punya jugak ke? UMNO pun Islam. Apa masalahnya?

Islam, syurga, neraka, tudung, jubah, songkok, kopiah bukanlah hak eksklusif siapa-siapa. Ingat UMNO ni jahat ke sampai tak boleh nak pakai tudung dan jubah? Ingat UMNO ni kafir sangat ke sampai tak boleh nak mengenakan pakaian islamik seperti itu?

Kalau macam tu, pergilah tegur pemimpin Cina DAP yang pakai tudung, yang pakai baju kurang/jubah untuk meraih undi. Haaa...yang tu baru betul-betul berlakon. Apa ingat Cina DAP ni nak sangat ke pakai baju seperti orang Melayu? DAP tu anti-Melayu....

Terdesak sangat dah jentera PAS Sungai Limau kerana takut kekalahan mereka. 

7 comments:

  1. Tok Arab pun pakai jubah lelaki ppuan.... buat hubungan sex/video sex pun pakai jubah......He he realiti

    ReplyDelete
  2. Itu tandanya Pas hanya nak menang piliharaya,bukan nak suruh org ikut Islam.Hipokrasi Nik Aziz kononya akan bubar Pas jika Umno terima Islam buang perlembagaan sekular.tapi bila org Umno pakai menutup aurat dan berkopiah pun mereka dah marah pulak.Apa jenis Islam nya yg di bawa oleh org Pas ni?.

    ReplyDelete
  3. berlakun, berlakun, putri umno - ha ha pakai jubah dalam jubah tu pakai apa ?lebih baik jadi bini muda yb seperti tan sri esa samad

    ReplyDelete
  4. pakai tu boleh tapi jangan la terlalu obvious di sg limau -pakai la masa bersidng putri umno malaysia di chowkit kl . ni tk di sg limau balik kl tukar merah puteih atau jean ketat, jagn nk berlakun la dool

    ReplyDelete
  5. orang kritik kamu jgn la nak kaitkan dengn dap sebab umno pun ada mca dan gerakan ada juga pemimpin umno pi cremony mic pakai macam sami,

    ReplyDelete
  6. Umno tak jadi keldai tunggangan puak kafir... tak macam melayu dlm PR yg jadi penjilat juboq para kafir dan munafik DAP dan PKR...

    ReplyDelete
  7. Bila plak puteri buat persidangan umno semalaysia kat chow kit.. Kuat kelentongnya macai pakatan haram ni

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...