Konco-konco ku

Friday, August 22, 2014

FORUM SOKONG KHALID MERIAH!!

MANA tak meriahnya kalau forum yang dianjurkan oleh puak PKR yang telah dipecat seperti Khalid dihadiri oleh penyokong UMNO. 

Kah... Kah... Kah...

Mana puak pakatan semua pergi? Nampak sangat yang PKR ni tak ada penyokong... Hanya nak harapkan PAS je yang datang meramaikan program-program macam ni...

Sebab apa aku cakap macam ni? Sebab malam tadi aku pun datang juga...

Dari 70 orang yang hadir forum yang melibatkan YB Budiman, Norman Toha, Presiden PASSMEB dan Presiden GRABS, 90% yang hadir adalah ahli UMNO Bahagian Sungai Besar. 

Lawaklah program korang ni....

Jadi kalau ada yang bertanya soalan maut a.k.a soalan membunuh janganlah disalahkan UMNO yang nak sabotaj. Dah penyokong korang sendiri yang tak datang.

Dengar-dengar roadshow sokong Khalid ni nak diteruskan lagi... 

WAHAI ORANG UMNO! JOM LA KITA TURUN! KESIAN PASSMEB TAKDA AUDIEN......

HAHAHA

3 comments:

  1. PASMEB bukan lagi perhimpunan PKR,tapi kumpulan yg menyokong TS Khalid,kalu orang Umno ada bersama apa salahnya,mereka ada tujuan yg sama,menyokong TS Khalid.Kalau tak ramai penyokong PKR yg hadhir bererti mereka sudah tidak lagi bersama TS Khalid,merka sudah menyokong WA lah kalau macam tu.Eloklah tamatkan isu MB ni.

    ReplyDelete
  2. Mana blh tamatkan.... boloh punyer p gay r

    ReplyDelete
  3. tak payahlah umno nak menyibuk dalam isu ini. sekarang musim persidangan bahagian. tumpukanlah kepada persidangan bahagian masing-masing.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...