Konco-konco ku

Tuesday, August 19, 2014

GEMPAR!! KERANA KRISIS SELANGOR, HADI AWANG & NIK AZIZ LETAK JAWATAN??

Tok Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Haji Hadi meletakan jawatan dan keluar PAS. Mereka kecewa dengan tren terkini ahli PAS yang sudah pandai melanggar pendapat dan arahan Majlis Syura Ulama dan Mursyidul Am PAS.

Kelihatan ramai penyokong PAS membanjiri rumah Tok Guru dan Tuan Guru meminta membatalkan keputusan keluar parti. Namum mereka berkata kepada pengikut dan penyokong PAS,

"Kami tidak mahu menganggong dosa jika kami terus menerajui PAS. Kami tidak mahu terlibat dengan dosa dan akibat daripada keputusan yang dibuat oleh PAS."

Mujur itu semua hanyalah MIMPI seorang sahabat aku yang merupakan ahli PAS seumur hidup namun tidak lagi menyokong perjuangan PAS yang sekarang.

Jika benar ianya berlaku. Maka bergembiralah puak-puak Anwar di dalam PAS.

6 comments:

  1. Aku dah join PAS ni sejak brother KS @ KG dlm tahanan ISA lg, sempat jugak la dgr pengalaman dia dlm tahanan ISA tu lepas dia keluar, tp 2010 terpaksa mufarrakah, tak tercover dah kesesatannya. Takut aku kena himpun sekali dgn puak puak sesat ni kat Mahsyar nanti.

    ReplyDelete
  2. Salam, saya juga telah mufarakah dr jemaah PAS krn dr ilmu Tauhid, Feqgh dan Tassawuf yg saya pelajari saya dapati PAS telah jauh dr jalan2 Islam.. dan tindakan saya tepat keranan akhir2 ini PAS kelihatan 'tidak beragama' lg..

    Teguran Allah tidak dipedulikan.. akhirnya PAS akan tersungkur.

    ReplyDelete
  3. Kalu Aziz dan Hadi tubuh PAS baru, ramai yang follow...parti ulama yang dah insaf siapa tak nak ikutkan? kalau insaflah dari segi perjuangan, moral dan mendaulatkan islam..perg.. aku orang pertama antar borang ahli seumur hidup..acu, cuba, try, test tengok..alangkan UMNO pun ada UMNO baru..

    ReplyDelete
  4. Bejuang dengan ikhlas dan jujur tanpa selindung rupa warak dan ularmak ALLAH tetap tahu. HAMPas teramat sesat bila mengkafirkan sesama islam, dan berseteru sesama islam selama-lamanya. ALLAH akan laknat segala topeng dan menelanjangkan tanpa penganut HAMPas sedari.

    SEMENJAK hadi awang jadi ketua HAMPas tersangat sesat malah sangat ramai pemimpin terus gila kuasa dan pengikutnya menyungkur kejurang hina didunia politik tanah air sendiri dan jadi bahan jenaka sekutu dap dan pkr disebabkan kemimpinan HAMPas begitu bebal dan bodoh berpolitik, bangsa melayu dan islam dinegara ini tidak mendapat apa munafaat sekalipon MP HAMPas berada didewan negara, kerana mereka tiada yg berkalibar tahaf otak kepala lutut sahaja.

    HAMPas dalam gabungan PR jadi babi balaci, semua slogan berapi-api diluar yang didendang depan penganut sesat HAMPas tidak laku untuk ditarbiahkan kepada kafir dan munafik PR, WALAUPON karpal sing dah mampos.

    DALAM kemelut politik diselangor HAMPas sudah dikuburkan, yang untung besar DAP dan PKR. UJIAN terhadap bangsa melayu dan islam kian rumit bila HAMPas jadi babi balaci dan parti tak guna membela islam dan melayu.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...