Konco-konco ku

Tuesday, August 12, 2014

KHALID DIPECAT, FAEKAH KELUAR PARTI

SEHATI sejiwa. Itulah yang berlaku kepada Khalid dan Faekah. Apabila Khalid dipecat daripada PKR, maka Faekah juga menghantar surat untuk keluar dari parti berkuatkuasa serta merta.

Kata Faekah, PKR sudah semakin rosak sejak Anwar keluar dari penjara. Beliau sudah hilang kepercayaan kepada parti itu lebih-lebih lagi apabila Anwar meletakkan Azizah sebagai calon Kajang.

Tapi itu semua dah tak hairan. Memang perangai Anwar sejak dulu macam tu.

Mujur Tun Mahathir perasaan lama sebelum Anwar diangkat menjadi PM menggantikan Tun. 1998 menjadi tahun fenomena kepada Anwar apabila ramai rakyat yang tidak berpuashati kepada Tun atas pemecatan Anwar sebagai TPM kerana kes LIWAT pembantu peribadinya sendiri.

Tak melampau kalau aku katakan yang Anwar memang punyai masalah moral sejak dulu lagi. Inilah hasil didikan ABIM. Gila kuasa, gila pangkat, gila lubang, gila segala-galanya.

Apa nak kata...nasi dah jadi bubur.... PKR sekarang dah berpecah belah.... Ada yang menyokong Khalid dan lebih parah masih ada lagi yang percaya pada Anwar!!!!

3 comments:

  1. Replies
    1. ELOKLAH TU KASI JE BUBUR TU PADA ORANG YG SEDANG DEMAM & SAKIT KEPALA.

      Delete
  2. Orang selangor sangat gembira bila bn jatuh dan pr dapat memerintah di selangor..dulu kata umno bn kemaruk kuasa dan macam macam lagi..
    sekarang ni..apa jadi dgan pr..gila kuasa..gila kroni..gila nepotisme..gila duit dan gila menjatuhkan sesama sendiri..tapi semua ok..sebab orang selangor yg mahukan begini..selangor kucar kacir disebabkan dengan masalah politik.dari lepas pru 13 hingga kini..berpolitik tak habis lagi..nak buat macamana..!!orang selangor suka situasi ini..kalau bn pergi mampuslah.akan di tentang habisan..itulah orang selangor...
    mentang mentang lah negeri paling kaya dan penuh dengan pembangunan sana sini..jasa umno membangunkan selangor terus dilupakan..yg nampak..pr lah yg paling sempuna dlm segalanya..tapi hakikatnya..penuh dengan tipudaya disebalik muka dan parti yang dikatakan sempurna untuk membela rakyat..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...