Konco-konco ku

Monday, September 9, 2013

JOM TURUN ESOK!! UMAT ISLAM WAJIB HALANG KALIMAH ALLAH DIGUNAKAN OLEH KRISTIAN!!

ESOK, 10 September 2013 bertempat di Mahkamah Rayuan Putrajaya sekali lagi kes penggunaan kalimah Allah oleh agama Kristian bakal disebut semula setelah rayuan sebelum ini berjaya. Mungkin ini adalah last stage. Mohon semua bersama-sama hadir.

Merujuk kepada kes, penggunaan kalimah Allah oleh Kristian sebenarnya telah berlanjutan lebih setahun yang lalu apabila Setiausaha Agong DAP, Joseph Lim Guan Eng mengumumkan kepada para pengikutnya supaya kalimah Allah bukan hak eksklusif agama Islam. Jadi, beliau menyeru orang ramai menyokong penggunaan kalimah Allah oleh Kristian.

Jika Joseph Lim Guan Eng sahaja yang setuju serta para kroni Kristiannya sahaja yang bersetuju, mungkin ramai yang tidak terkejut tetapi apabila ada pemimpin Melayu yang beragama Islam turut sama-sama menyetujui apa yang diperkatakan oleh Joseph Lim Guan Eng, apa lagi yang kita boleh kata?


Malah kita tidak berapa nak hairan sedikit pun jika pemimpin yang setuju penggunaan kalimah Allah oleh Kristian itu datangnya dari PKR yang terkenal sikap munafiknya. Yang kita agak terkejut apabila ada barisan pemimpin dari parti yang membawa nama Islam konon untuk berjuang turut serta merestui tujuan Joseph Lim Guan Eng. Apa sudah jadi dengan para pemimpin PAS yang sejak dari dulu memperjuangkan Islam tapi sejak berpakat bersama PKR dan DAP ini, umpama lembu dicucuk hidung.

Bukan pemimpin kecil yang membuat kenyataan ini. Pemimpin besar yang juga Presiden PAS yang dikatakan pemimpin ulama' turut sama-sama menyetujui penggunaan kalimah Allah oleh Kristian. Apa yang Hadi Awang mahukan???

Sehinggakan sanggup menyanggah Majlis Ulama' PAS yang sebelum ini membincangkan hukum dalam berpolitik secara Islam. Sedang Majlis Ulama' PAS tidak menyokong, Hadi Awang masih tetap dengan keputusannya sebagai Presiden PAS mewakili semua ahli dan penyokong PAS untuk membenarkan penggunaan kalimah Allah oleh agama Kristian.

Maka berselorohlah puak PAS konon UMNO mempolitikkan isu kalimah Allah sedangkan sebagai umat Islam yang masih punyai iman haruslah mempertahankan kalimah Allah dari digunapakai oleh agama lain. Ini bagi mengelakkan kekeliruan oleh anak-anak kita di generasi akan datang.

Jadi apa keputusan PAS sekarang? Masih menyokong atau membantah?

3 comments:

  1. Si guan eng-HARAM-JADAH buat pengumuman DAJALnya waktu "Christmas Eve" - ini sengaja, kerana waktu itulah kelahiran Jesus pd. kaum Kristian. Jadi, waktu pengumuman DAJAL DAPBANGKAI nak MENGKRISTIANkan Kalimah Allah SWT, disyaki bukan shj. utk MENGHINA Allah SWT kita, tetapi juga Islam/umatnya secara keseluruhan, di samping mengumumkan Tanah Melayu sbg. negara Kristian-Yahudi puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR!

    Sepatutnya, undang-undang yg. berasaskan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPBANGKAI/PKR), tidak harus dibenarkan MEMIJAK/MENGGERTAK/MENGHINA/MENGUASAI Islam/umatnya, bila berkaitan dgn. hal-ehwal Islam. Bayangkanlah, kalau si DAPBANGKAI boleh sampai mencabar nak MENGKRISTIANKAN Allah SWT kita, tidak mustahil masjid dan al-Quran kita mahu diKAPIRKan, contohnya, JENAYAH SYARIAH ke atas surau di Johor dan si loyar-kuang-ajaq Bukan Islam nak jadi peguam Syariah, baru-baru ini!

    Sedangkan, rejim-rejim KRISTIAN-YAHUDI Barat-Israel, sedang membunuh umat Islam sesuka hati spt di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Yemen, Sudan, Nigeria, Lebanon dan selatan Thailand/Filipina, dan kemudian akan ke Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN dan AL-QAEDA adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013 (lepas itu si Barat-Israel BERPURA kononnya asyik diserang al-Qaeda/Taleban; sebenarnya diserang pejuang Kemerdekaan Islam yg. sebenar)!Maka, Dunia Islam/Dunia Ketiga JANGAN tunduk lagi kpd. ancaman DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu mereka dr. PAP-Barat-Israel) dgn undang-undang berasaskan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIAQ Barat-Zionis (kononnya "universal human rights" - PENIPU betul), salah satu SENJATA plg. DAJAL mereka utk. MENJAJAH Dunia Islam/umatnya dan seluruh Dunia Ketiga!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
  2. Assalam Tuan. Blog Tuan sangat menarik dan banyak mengandungi info-info yang terkini untuk dikongsi bersama..Mohon http://toramalaya.blogspot.com/ ini dimasukkan dalam bloglist Tuan. Blog Tuan sudahpun di linkkan dengan bloglist saya.

    Terima Kasih & Salam Perjuangan. Wassallam.

    ReplyDelete
  3. Korang cari kat facebook ngeh/Hj Imran mungkin korang terjumpa gambar dua orang ni berarak dari gereja kat Kg. Koh ke sekolah SJK(c) Nan Hwa, yang kat depan 2 orang ni, berarak siap bawa salib besar punya.

    habis lah pak lebai pas ni.......

    ReplyDelete

comment please.....