Konco-konco ku

Saturday, February 1, 2014

ANWAR SECARA RASMI KETUA ULTRAS SELANGOR YANG BARU!!!

TAHNIAH kepada penyokong setia bola sepak Selangor kerana pemimpin DUNIA no.1 dengan rasminya adalah penyokong pasukan bola sepak negeri Selangor. Mungkin juga selepas beliau menjadi Menteri Besar Selangor, beliau akan mengetuai pasukan sorak Ultras Selangor di dalam stadium.

Hebat lakonan Anwar. Setelah berpuluh-puluh tahun hidup, tidak pernah ambil tahu tentang dunia bola sepak, tiba-tiba hari ini beliau mengumumkan sebagai penyokong setia pasukan Selangor.

Program anjuran Menteri Besar Selangor lama, Khalid Gagap di Rumah Kediaman Menteri Besar di Shah Alam petang tadi berjaya mengumpulkan lebih 1000 orang peminat serta penyokong bola sepak Selangor. Majlis diadakan adalah untuk menghargai sokongan mereka terhadap pasukan kesayangan Anwar Juburi ini.

Ada juga yang terkejut dengan kehadiran Anwar dalam majlis itu. Ada juga yang bertindak keluar dan balik setelah mendapat tahu Anwar bakal bersama mereka. Dengan memakai baju jersey pasukan Selangor, Anwar hadir dan disambut penuh meriah oleh MB Selangor yang lama, Khalid Gagap.

Berpuluh tahun aku ikuti perkembangan sukan bolasepak Selangor. Beratus perlawan yang aku ikuti hingga ke stadium serata negara, namun ini pertama kali Anwar hadir untuk menyatakan sokongan no.1 terhadap pasukan Selangor memandangkan beliau akan menjadi rakyat Selangor tidak lama lagi.

Hebat permainan politik Anwar. Boleh jadi apa sahaja dalam sekelip mata. Serba boleh, fleksibel, depan belakang boleh hentam.

Tahniah rakyat Selangor!!

Bakal mendapat Menteri Besar yang baru!!!

Bakal menjadi negeri LGBT pertama dalam Malaysia!!

Syabas penduduk Kajang!!

No comments:

Post a Comment

comment please.....