Konco-konco ku

Tuesday, February 11, 2014

SELEPAS RAYUANNYA DITOLAK, ANWAR BELI SURAT MC!!!

SIANG tadi, Mahkamah Rayuan menolak rayuan Anwar Ibrahim untuk menggugurkan peguam pendakwaraya TS Shafie Abdullah daripada perbicaraan kes liwatnya terhadap Saiful Bukhari Azlan yang akan berlangsung bermula esok, 12 dan 13 Februari.

Lewat petang tadi, dimaklumkan pula Anwar Ibrahim pergi ke Hospital Pantai Cheras untuk mendapatkan sijil cuti sakit (MC) bagi mengelakkan sebutan kesnya diadakan pada esok hari.

Pelik! Apa yang membuatkan Anwar begitu gerun dengan TS Shafie Abdullah yang pernah mengendalikan kes-kes besar tidak mengira parti. Beliau juga pernah menjadi peguam kepada pemimpin PAS. Bagaimana pula Anwar boleh menuduh yang TS Shafie Abdullah adalah peguam yang dibayar oleh UMNO untuk menjatuhkan kredibiliti beliau?

Mungkin Anwar takut kerana TS Shafie Abdullah merupakan kenalan lamanya sejak dibangku sekolah rendah lagi. TS Shafie juga amat mengenali Anwar berbanding Tun Mahathir dan Tun Abdullah Badawi.

Mungkin kerana itu jugalah sehabis boleh Anwar tidak mahu meneruskan perbicaraan kes liwat Saiful akibat takut dengan hujah dan soalan perangkap yang bakal dikemukakan oleh TS Shafie.

Apa-apa pun kita nantikan drama bersiri Anwar esok hari.

Adakah Anwar terkena asid arsenik sekali lagi?
Atau adakah Anwar telah disahkan menghidap HIV seperti yang didakwa dahulu?

12 comments:

  1. esok bang non sah ambil surat MC....malam ni serbu klinik krooni...belum jadi Menteri Besar dah suka ambil MC....tahniah rakyat Selangor darul lgbt

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayat yg betul ialah beli surat sakit ( mc )

      Delete
  2. Ambil MC sebab takut nak ke mahkamah, tapi ceramah-ceramah di kajang nampaknya abg non sihat semacam je... ape yang sakit tu abg non?? Sakit pungkoq ke??

    ReplyDelete
  3. Tunggu lah kau bang non....pembalasan tidak semestinya di akhirat. Atas pentas kau bukan main jaguhnye....kutuk org sana sini tunjuk kau je yg hebat tapi bila bab nak masuk mahkamah berentap dgn TS Shafee, konek kau yg bengkok tu jadi kepala kura2. Kau mmg sial la bang non.

    ReplyDelete
  4. SETUJU dengan anon 8.10 diatas.Masa dah tiba wahai Anwar munafik.Bersedialah kamu.

    ReplyDelete
  5. otak anuar cuma fikir nak tangguh dan kes meliwat diketepikan dengan cara suruh lahabau dan baruahnya berarak dijalan raya nanti.

    hari ini cuma sikit jer baruah anuar yg masih setia jadi kuda kayu melalak ka jalanan. yg lain lain otak dah mula siuman dan tak mau buat kerja sia-sia serupa idolanya anuar gila kuasa.

    ReplyDelete
  6. Bekas banduan nak diangkat jadi MB?

    ReplyDelete
  7. apa cerita bakal MB asyik mc jrrr

    ReplyDelete
  8. Sepatutnya mahkamah menolak dengan kos rm100 ribu. Baru ada kelas. Untuk rayuan seterusnya tolak dengan kos sekali ganda. Baru tidak ada cubaan untuk mempersendakan mahkamah.

    ReplyDelete
  9. Anwar Ibrahim memang peliwat celaka...!!! hanya golongan melayu bodoh saja yg sanggup menjadi pencacai penjilat lobang najis si peliwat jahanam ni...

    ReplyDelete
  10. Pastikan kedutaan turki di kawal rapi..manalah tau hampeh ni menyelinap masuk

    ReplyDelete
  11. Aapa pun Nuat Ah Kor memang magut punya olang, musti gelenti lepas flee pnyaa. Wa simayang sama tok pekong, latuk latuk angkat menang sama Nuat Ah Kor. Kitolang tatak kisah lia ata main bilakang ke, dipan ke, kitolang tulus sokong inijam kasi angkat jadi PeeYem...Ciner sokong 100 pelatut kasi Ah Kor silamat.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...