Konco-konco ku

Wednesday, February 5, 2014

KHALID GAGAP JADI PENGARAH PRK KAJANG! KENAPA BUKAN AZMIN?? #PRKKAJANG

Setiausaha Agong PKR, Datuk Saifuddin Nasution secara rasmi mengumumkan pelantikan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai pengarah pilihanraya bagi menghadapi PRK Dun Kajang. Manakala Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin dilantik sebagai timbalan pengarah pilihanraya dan Borhan Aman Shah, yang merupakan pengarah jawatankuasa pilihan raya Selangor, dilantik sebagai pengarah operasi pilihan raya.

Menjadi tanda tanya apakah motif PKR melantik Khalid sebagai pengarah prk DUN Kajang dan Zuraida sebagai timbalan pengarah. Sedangkan PKR Selangor diketuai oleh Azmin Ali sebagai Pengerusi. Mungkin nak ‘cover line’ sebab yang kuat menentang Khalid selama ini ialah Azmin. Jadi untuk mengekalkan pengaruh Azmin, PKR telah melantik Zuraida dari kem Azmin sebagai timbalan pengarah untuk menguruskan PRK Kajang.

Semua ini sebahagian sandiwara sementara yang ditunjukkan oleh PKR sedangkan rakyat tahu masalah dalaman cukup kuat melanda parti itu. Apa lagi sendiwara mereka selepas ini. Kita sama-sama tunggu dan lihat. 

No comments:

Post a Comment

comment please.....