Konco-konco ku

Wednesday, February 12, 2014

KERAJAAN SELANGOR JUAL KERETA CAMRY RM20,000 KEPADA EXCO SELANGOR!!

KERAJAAN negeri Selangor telah membeli sejumlah kereta Toyota Camry model baru bagi menggantikan Toyota Camry yg dibeli tahun 2008 untuk kegunaan para exco mereka. Kereta lama tersebut akan ditawarkan kepada exco yang menggunakan kereta itu sekarang utk dijual pada harga RM 20 ribu sebuah.

Harga tersebut adalah harga yang langsung tidak masuk akal dan berkali-kali ganda murah dari harga pasaran. Sekarang kita desak mereka agar membatalkan rancangan itu dan minta kereta-kereta itu dijual secara lelongan terbuka. Ini selaras dengan apa yg mereka canang selama ini bahawa mereka tidak mengamalkan rundingan terus dan semua dilakukan secara terbuka. 

Khalid jangan hanya pandai bercakap sahaja tentang ketelusan dan intergriti. Jika benar Khalid hendak telus, buka tender pembelian kereta Toyota Camry kepada umum dengan harga RM20 ribu sebuah bukannya bagi direct nego terus kepada exco kerajaan negeri.

4 comments:

  1. Kimak punya khalid...jual la kat aku

    ReplyDelete
  2. Apasallah dengki sangat ni.... Bagilah peluang mereka menikmati hasil tungkus lumus pilihanrya. Yang mustahak cari kelemahan najib, kalau tak pun cari le isu rosmah kerana ini lagi berfaedah... Kejap nak pergi makan makan bersama MP selangor.... oi cantiknya kereta....Najib bodoh ye tak beli kereta mahal ni... ada kualiti.. gaji pun bertambah...

    ReplyDelete
  3. haram jadah. kalau setakat rege mcm tu, akupun nak la bongok. maunya tak dengki, murah gila siot!!!!

    ReplyDelete
  4. Membeli kereta dengan harga bukan harga yang munasabah apakah tidak menjadi satu kesalahan????.....kalau tak melanggar peraturan....apa boleh buat. Mungkin juga kita boleh memberi apa juga seperti rumah dan lain barang dengan harga yang demikian..untung yer....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...