Konco-konco ku

Wednesday, February 19, 2014

ISTANA SULTAN SELANGOR KELUAR AMARAN

ISTANA Sultan Selangor baru-baru ini telah mengeluarkan amaran keras kepada mana-mana kerabat diraja Sultan Selangor supaya tidak masuk campur dengan politik terutama semasa PRK Kajang ini.

Ini berikutan gambar salah seorang kerabat yang dilihat bergambar bersama Anwar Ibrahim semasa kempen beliau di Kajang. Dalam kenyataan Anwar, kerabat Sultan Selangor iaitu sepupu kepada Sultan Selangor telah datang berjumpanya dan ini dikatakan telah memberi lampu hijau untuk Anwar menjadi Menteri Besar Selangor.

Cerita yang sebenarnya adalah sepupu kepada Sultan Selangor ini hanya terserempak dengan Anwar dan tidak punyai apa-apa agenda pun. Tetapi oleh kerana kecekapan jurukamera menangkap gambar mereka bersama, jadi peluang inilah yang digunakan oleh Anwar untuk memanipulasi gambar tersebut dengan isu jawatan MB Selangor yang bakal diambil alih dari Khalid.

Fitnah Anwar terus-terusan berleluasa. Tidak kira siapa jua mangsanya beliau tetap akan menggunakan kesempatan yang ada agar rakyat dapat ditipu. Inilah Anwar.

7 comments:

  1. Oran yang sewel sahaja yang suka dan sokong Anwar. Orang yang waras tentu dah faham apa agenda sebenar Anwar.

    ReplyDelete
  2. Anwar... memang pandai kalau bab-bab interframe dengan individu yang berkepentingan. Takde kene mengena dengan dia pun, anwar boleh kata orang tu beri sokongan padanya. Dah ramai kawan karib yang keluar PKR tahu perangai haram jadah anwar al-juburi ni..

    ReplyDelete
  3. mohon dipautkan blog http://paritbuntarrebels.blogspot.com/.blogspot
    dalam bloglist anda
    blog anda sudah dipautkan.
    sekian terima kasih

    ReplyDelete
  4. Takut S'gor jadi mcm negeri sodom.

    ReplyDelete
  5. Ini serupa cerita sorang ostaz PKR yang ditangkap khalwat dengan isteri orang pada pukul 4 pagi dalam bilik hotel di Kuantan. Dengan selamba ostaz PKR buat cerita TM Pahang menghantar wakil untuk memberi sokongan kepada beliau. Nak tanya, APA TERJADI DENGAN KES KHALWAT NIE? Dah bicara ke belum? Jangan lah Jabatan Agama Islam Pahang dok diam sampai rakyat dok LUPA. Ada kowtim ker? Jangan pecah amanah ALLAH dalam menjalankan tugas. Balasan ALLAH amat dahsyat.

    ReplyDelete
  6. Ostat kena tangkap khalwat pkl 4 pg tu masih lagi berceramah..kuliah DLL..siap nangis2 lagi..lawaknya..kesian masih Ada gak yg sokong PKR bangang ni..

    ReplyDelete
  7. Gaya Anwar ni sama cam Ashaari Muhammad al-Arqam..mencari pengaruh dgn menayangkan gambar2 dgn org terkenal..padahal Ada di antaranya hanya terserempak saja..haha

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...