Konco-konco ku

Friday, October 4, 2013

NGA KOR MING PERTIKAI NAJIB NAIK PRIVATE JET!! ANWAR NAIK JET NI APA CERITA??


KECOH lah Nga Kor Ming, Ahli Parlimen DAP Taiping dok mengata Najib sepatutnya menggunakan penerbangan MAS kelas pertama daripada menggunakan jet peribadi yang menelan belanja billion ringgit dan dikatakan membazir wang rakyat.

Pasal namanya Perdana Menteri, terus dikatakan yang Najib menggunakan wang rakyat untuk kepentingan sendiri. Tapi dia lupa yang Najib adalah PM Malaysia yang sah. Bukan macam Anwar Ibrahim yang walaupun hanya sebagai ketua pembangang...eh! ketua pembangkang boleh pulak naik private jet keluar negara.

Agak-agak mana Anwar dapat wang yang sebegitu banyak pulak untuk dia dan gengnya menyewa jet yang dinaiki??

5 comments:

  1. BINATANG betul CINA SAMSENG DAPSYAITAN/ ni - apa sebenarnya MOTIF dia?! Apa kejadah si Cina ini nak mempersoalkan YB PM ISLAM/MELAYU/BUMIPUTERA, DS Najib kita, nak PAKSA PM dan menteri-menteri kita naik kapalterbang biasa?! Si BODOH ni nak buat ringan KESELAMATAN PM dan Menter-Mneteri kita kot - atau ada tujuan lain; maklumlah jet khas PM dan PM sendiri tentunya diKAWAL dgn RAPI oleh ejen-ejen risikan kita! Tapi si Cina ini mahu PM kita naik kapalterbang biasa, yg. ada RAKYAT ASING atau PEMBELOT tempatan, yg. mungkin ejen CIA-Mossad-MI6 dan sekutu tempatan mereka, akan dgn. mudah cuba aniaya PM kita! Lagipun, hampir kesemua Menteri dunia termasuk di Barat ada jet sendiri, yg. dikawal amat rapid dan di bawah Tentera Udara, termasuk Air Force 1 oleh Obama!

    Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN Tanah Melayu kita ini, Allahyarham-Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein (bapa YB PM kita) dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA, dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan). Barat-Israel juga adalah sekutu kuat PAP-DAPBANGKAI/PKR. Kanser/sakit jantung dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama penjajah Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864.

    Allahyarham-Allahyarham Tun Abdul Razak dan Tun Dr. Ismail juga adalah musuh utama Cina DAP-PAP dan penajanya, penjajah Barat-Zionis, kerana mereka begitu TEGAS menjatuhkan Cina DAP yang merusuh dengan GANAS dalam Mei 1969 (juga disyaki didalangi PAP-Gerakan-CIA/MI6/Mossad – lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009). Dan juga kerana BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta kita ini melancarkan DEB, FELDA, RISDA, PETRONAS dsbnya, yg.memperjuangkan hak Bumiputera Islam/Melayu dan Bumiputera lain, dengan amat BERANI dan TEGAS.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).

    ReplyDelete
  2. PEMBETULAN:

    BINATANG betul CINA SAMSENG DAPSYAITAN/ ni - apa sebenarnya MOTIF dia?! Apa kejadah si Cina ini nak mempersoalkan YB PM ISLAM/MELAYU/BUMIPUTERA, DS Najib kita, nak PAKSA PM dan Menteri-Menteri kita naik kapalterbang biasa?! Si BODOH ni nak buat ringan KESELAMATAN PM dan Menteri-Menteri kita kot - atau ada tujuan lain; maklumlah jet khas PM dan PM sendiri tentunya diKAWAL dgn RAPI oleh ejen-ejen risikan kita! Tapi si Cina ini mahu PM kita naik kapalterbang biasa, yg. ada RAKYAT ASING atau PEMBELOT tempatan, yg. mungkin ejen CIA-Mossad-MI6 dan sekutu tempatan mereka, akan dgn. mudah cuba aniaya PM kita! Lagipun, hampir kesemua Menteri dunia termasuk di Barat ada jet sendiri, yg. dikawal amat rapid dan di bawah Tentera Udara, termasuk Air Force 1 oleh Obama!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. sial memang la macam tu. tak habis2 komplen. ari tu dia komplen anwar sewa private jet, kenapa anwar tak beli terus, katanya...

    ReplyDelete
  4. Tak usah cerita jet le, apa cerita tanah kat kelantan tu ?

    ReplyDelete
  5. Dinasti Lim satu masa dulu naik tandu aje tetapi sekarang naik pesawat terbang. Inilah yang dikatakan seiring perubahan zaman.

    Justeru kalau Ah Jib Gor harus mengundur ke belakang, apakah Dap akan cadangkan LGE naik tandu aje?

    ReplyDelete

comment please.....