Konco-konco ku

Tuesday, January 21, 2014

12JUTA PENYOKONG ANWAR DESAK KEDUTAAN JEPUN MOHON MAAF!!! @anwaribrahim

HEBAT rupanya penangan media sosial ni. Baru semalam Anwar dihalang masuk ke Jepun sebab bekas banduan sodomi dan korupsi, berbondong-bondong penyokong kaki liwat ni berhimpun di hadapan kedutaan Jepun pagi tadi.

Rupanya Anwar punya misi yang penting untuk ke Jepun, itu pasal meroyan tak tentu pasal sebab tak dapat lepas dari imigresen airport. Tapi yang nampak bodohnya penyokong Anwar Liwat ni. Beriya sampai nak boycott barang Jepun. Padahal yang dok depan mata tu, kereta tu Toyota product dari Jepun.

Kan ke bangang namanya tu..huahuahua

Dan yang lagi bangang adalah penjilat tegar Anwar yang menyalahkan UMNO kerana tidak membenarkan Anwar masuk ke Jepun. Bila masa pulak UMNO ada kuasa nak benarkan atau tak indivdu tu masuk ke negara mereka?

Gila sewel dah otak puak pencacai ni.

Kadang-kadang kelakar jugak tengok perangai sekor-sekor beruk pakatan ni......

5 comments:

  1. Bukan bodoh lg, bodoh giler.

    ReplyDelete
  2. .. sekumpulan manusia gila menyokong orang gila kuasa... nasib baik tidak di bawa raksaksa semua lobang taro ... kalau tidak habis kedutaan jepun dan bangunan persekitaran runtuh... nak panggil ultra man, hayatta tidak pula ada di KL sekarang...

    ReplyDelete
  3. MEMANG LA BODOH DIAORANG TU DARI PKR DAN DAP, BEROK KATAKAN! YANG PALING BODOH..YANG PENDEK DALAM GAMBAR TU..BEROK KATEK.

    ReplyDelete
  4. Bodoh nya Anuwar. pada mula nya nak minta simpati..tapi akhirnya Anuwar juga yang malu sendiri. Rupa2nya Jepun tak dapat menerima kehadiran Anuwar pasal Anuwar bekas banduan rupanya

    ReplyDelete
  5. Bekas banduan adalah sesuatu yang nyata dan benar-benar berlaku tetapi Anuwar masih yakin akan menjadi sebagai Perdana Menteri walaupun ianya adalah angan2 dan mimpi yang belum tercapai. Anuwar Mudah Lupa...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...