Konco-konco ku

Wednesday, January 1, 2014

NAJWA LATIF KESAL MALAM AMBANG TAHUN BARU BERTUKAR PESTA RABA-RABA!!! @NjwaLatif

ITULAH antara luahan hati penyanyi kecil molek yang baru hendak meningkat remaja ini tentang apa yang terjadi pada konsert sambutan ambang tahun 2014 di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur malam tadi.

Dengan kehadiran para demonstran-demonstran dari pihak pembangkang, Najwa Latif meluahkan isi hatinya di dalam laman twitternya @NjwaLatif tentang konsert yang sepatutnya berlangsung dengan aman tetapi tiba-tiba bertukar huru-hara dengan kehadiran peserta demo guling kerajaan di atas pentas.

Bukan setakat mengganggu perjalanan majlis, malah ada juga beberapa penonton wanita yang diraba oleh para perusuh hingga menakutkan orang ramai.

Ini adalah antara rentetan apa yang terjadi malam tadi. Inilah perkara sebenar yang para penyokong pembangkang mahu tunjukkan kepada seantero dunia berkenaan niat gulingkan kerajaan.

Jika benar kerajaan terguling dan Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri, nescaya lebih teruk lagi akan terjadi melebihi dari hanya sekadar meraba sesuka hati.

Apa lah sangat dengan para pengikut Anwar yang meraba jika hendak dibandingkan dengan ketuanya yang suka meliwat, berzina. Jika dibandingkan dengan Azmin yang ber'blowjob' di dalam tandas. Jika hendak dibandingkan dengan Mustapa Ali yang turut berzina dengan wanita simpanannya.

*Sudah tergulingkah kerajaan dengan acara berkumpul beramai-ramai malam tadi?

14 comments:

  1. Tweet tu fake. Takda kena mengenapun dengan artis. Kalau boleh buat selidik dulu sebelum nak share. Kalau fitna nanti kena jawab kat akhirat beb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo... kes raba tu takde kene mengena dengan artis, tapi orang lain yang kena raba gak, tul x?
      Ok.. ok.. kami paham perangai pencacai gila seks macam ketua umum mereka juga...

      Delete
  2. Himpunan aman? Siapakah org yg tergolong di dalam kumpulan org yg munafik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu pun munafik... . Mu tgk ada org kuar g salam tangan org yg haram sentuhan laki pompuan. Kata perjuangkan islam tp pegang tangan pulak... agak2 sapew? Yg paling atas la... lau ketua mcm tue org bwh ikut jer... org muda... bahkan kanak... . Tue yg jadik x kisah pegang2 tue... .

      Delete
    2. Agak2 org islam pembangkang kew yg salam2 laki pompuan ny... org islam pembangkang kew yg x pakai tudung... . Jgn tuduh2... .

      Delete
  3. Dari dulu sampai sekarang, dah masuk tahun 2014 pun. Tingkah laku penyokong pembangkang tetap serupa. Tuduh tanpa bukti. Cakap je besar.....pegi dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu pun xda bukti... pegi dah...

      Delete
    2. Dulu pai skrg isteri nya x pakai tudung... padahal wajib tue... . Dakwah la dier kwn... pemimpin jadik ikutan baik. Kita kan khalifah..

      Delete
  4. Bro, tweet tu fake. Cacai pakatan saje fake kan tweet tu supaya bloggers pro umno pickup. Lanjut sila tgk ni http://www.myhomesoil.blogspot.com/2013/12/update-guling-bila-anwar-sudah-main.html

    ReplyDelete
  5. Nak tanya orang ciri-ciri munafik? Macam mana ye dengan janji yang tak di tunaikan? Adakah itu mukmin sejati dan tak layak utk kita panggil ia munafik? Sebelum nak mengata, lihat pada diri sendiri. Jangan duduk kata orang itu ini, walhal dalam keluarga kita sendiri pon buat. Jangan tutup kesalahan diri dengan pelbagai alasan. Tuhan bagi otak dan akal, gunakan sebaik mungkin.

    ReplyDelete
  6. Aku pun heran kes-kes besar yang memalukan dan memualkan pembesar PR dibuat senyap dan dilupakan begitu saja.. Kalau dalam kes anti kerajaan mereka pandai menjaja skandal yang tiada apa-apa bukti pun.. Tapi Allah Maha Kaya, tuduhan liar dibalas dengan bukti nyata hingga lidah kelu berkata akhirnya malu muka jua..

    ReplyDelete
  7. Najwa latif.....

    Watch "Ust Azhar Idrus- Wanita Menyanyi / Maksud Yg Zahir / Sanggul" on YouTube

    http://www.youtube.com/watch?v=qLnx-Cy8UmQ&feature=youtube_gdata_player

    ReplyDelete
  8. Jgn tuduh2 x baik... . Bnda buruk x perlu diheboh... . Lau benda buruk kena heboh lah cam ayam...kok kok... . Kan sng lau ikut cara islam.. lau liwat terus hudud...lau berzina ada cara dier. Org yg x faham dan jahil jer x tahu kebaikan hudud tue yg tolak mentah2. Hukum allah ny... tolak hukum allah sprt org kafir kan. Munafik x tue? Kata perjuangkan islam ... hanya ckp tp x pki tudung yg bape sen jer nk beli. Ikut la cara islam yg sbnr... . Tuntut ilmu agama lah kawan... . Yg ckp hukum agama ny kuno ny yg pelik. Org islam tp x ikut hukum islam... ley bgthu why? Sbb jahil.. .

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...