Konco-konco ku

Wednesday, February 29, 2012

TEMPE GORENG!! BAHALOL AMIN PATUT BERSARA!!!

"Apabila datang satu golongan ulama' yang amat busuk hatinya, dari mereka datang fitnah dan kepada mereka fitnah itu dikembalikan."

Kes Bahalol Amin tak akan putus sampai sini sahaja. Percayalah. Kumpulan penyokong fuckatan telah sedikit demi sedikit mula sangsi dengan kelakuan pemimpin-pemimpinnya yang begitu taksub dengan ketua peliwatnya sehingga mahu mengikut jejak langkah Al-Juburi.

Bahalol Amin bawak bini pergi hotel Swiss? Mana bini dia hilang masa mereka berdua ditangkap khalwat? Kenapa Bahalol Amin sampai sekarang tidak membuat laporan polis berkenaan dia mendakwa dipukul oleh 20orang samseng upahan suami kepada pasangan khalwat Bahalol ni?

Kalau betul seperti yang beliau dakwa, maka tampillah dengan bukti dan buat report polis berkenaan insiden terbabit. Jangan diam je. Kami perlukan bukti. Jangan terlalu cepat meletakkan kesalahan sendiri kepada UMNO.

JawaBernam teringat pula akan kes Eli Kong yang telah meletakkan jawatan ekoran tersebarnya gambar-gambar tidak senonoh beliau di internet. Tanpa berfikir panjang, Eli telah nekad untuk melepaskan semua jawatan yang dipegang demi menjamin kesucian fuckatan.

BAHALOL AMIN NAK LETAK JAWATAN???

Itulah yang sepatutnya. Jangan difikirkan dan dikejar soal dunia. Mulut boleh menafikan semua perbuatan yang dilakukan tapi tanpa bukti umpama percakapan tiada makna. Sia-sia. JawaBernam mendesak supaya ostad PKR yang melantik Anwar sebagai Imam Mahdi segera meletakkan jawatan serta merta kerana telah memalukan fuckatan. Jangan jadi macam Anwar yang lupa diri. Fikirkan.

1 comment:

  1. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    ReplyDelete

comment please.....