Konco-konco ku

Tuesday, February 21, 2012

NIK AJIS DIPERKUDAKAN LAGI OLEH SAHABAT KARIB ISRAEL!!

Rasulullah S.A.W bersabda, "Apabila lahir segolongan ulama' yang amat busuk pekertinya (PAS), dari mereka datang fitnah dan kepada mereka fitnah itu dikembalikan kepadanya."

Isu Anwar menyokong 'Two-State Solution' dan menyokong sepenuhnya keselamatan Israel tidak akan ada noktahnya. Apabila kita mahukan penjelasan dari Anwar dan rakan-rakan subahatnya maka media pakatan mula memainkan fitnah kapal dagang ZIM yang didakwa mereka Malaysia membenarkan kapal-kapal itu berlabuh di Port Klang. Tahukah kalian Port Klang berada dibawah kerajaan siapa? Siapa yang mempunyai kuasa lebih untuk membenarkan mana-mana kapal dagang berlabuh di negeri tadbirannya? Ya! Selangor adalah di bawah pentadbiran pakatan dan seharusnya pakatan boleh tidak membenarkan kapal dagang dari Israel itu berlabuh di kawasan jajahan mereka.

Majlis Syura PAS baru-baru ini telah bermesyuarat antara mereka akan tindakan yang akan diambil oleh mereka ke atas Anwar B.A.B.I. Saman Wall Street Journal atau minta maaf secara terbuka kepada umum atas kebodohannya menyokong Israel. Dan hari ini Anwar telah berjumpa dengan N.Ajis untuk menerangkan kepada N.Ajis akan tindakan yang bakal dilakukan oleh Anwar atas desakan Majlis Syura PAS. Anwar dikatakan berkeras dengan kenyataan nya dan tidak akan menarik balik segala tindakannya menyokong 'Two-State Solution'. Memang Anwar tidak akan berganjak dengan pendiriannya kerana takut dibunuh oleh Zionis Israel. Begitu sombong binatang bernama Anwar Ibrahim ini. Inikah pemimpin yang diidamkan rakyat? Lidah bercabang, sumpah-sumpah yang boleh bertukar warna mengikut persekitaran, dan yang penting bermati-matian mempertahankan Israel dan menjaga bontot rakan subahatnya. Fikirkan.

2 comments:

  1. mne kau dapat hadis 2?jangan nk memandai2 plak cipta hadis sendiri!

    ReplyDelete
  2. Ustaz Kamal Saidin yang bagi... aku bukan ulama' PAS yang senang-senang nak buat hadis...

    ReplyDelete

comment please.....