Konco-konco ku

Sunday, February 19, 2012

PENDEDAHAN: KENAPA PEMIMPIN DAP TAK DAPAT PINGAT KEBESARAN RAJA-RAJA MELAYU??

Tahukah kalian kenapa pemimpin-pemimpin tertinggi DAP tidak seorang pun mendapat Darjah Kebesaran dari Raja-raja Melayu? Adakah setelah berjuang berpuluh tahun mereka semua ini tidak layak? Karpal Singh, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan beberapa pemimpin DAP yang lain semua tiada mendapat gelaran-gelaran yang diidam-idamkan oleh semua orang politik seperti gelarang Datuk, Dato' Seri, Tan Sri, atau pun Tun.

Dapat lihat gambar contoh di atas? Nampakkan yang penerima darjah kebesaran perlu tunduk kepada Raja-raja Melayu untuk memakai selempang pingat.

YA! Sebab DAP memang anti-Islam, anti-Melayu dan anti-Raja-raja Melayu. Mereka ini begitu angkuh dan sombong. Mereka tidak mahu untuk tunduk kepada Raja-raja Melayu. Itu pasal DAP ini berani nak saman Sultan Perak. Sebab mereka langsung tidak hormat akan Melayu dan Raja-raja Melayu. Korang boleh nilai sendiri ape yang JawaBernam sampaikan. Jika benar kita WAJIB tolak DAP. Jika salah apa tanggapan JawaBernam boleh lah tegur. JawaBernam sedia menerima kritikan yang membina. Fikirkan.

5 comments:

  1. melayu yg sokong DAPigs adalah bodo!!! jelmaan si kitul yg menggadai bangsa...

    ReplyDelete
  2. fakta yg begitu kukuh...

    ReplyDelete
  3. mmg betulpun.......biaDAPigs mmg RASIS & anti IMR.....rugi benar rasa bila Melayu dahulu terima nenek moyang biaDAPigs menjadi warganegara Malaysia ni.....tp nak buat mcm mana, x da siapa tahu qada' & qadar Allah.....anyway kita org Melayu islam WAJIB mempertahankan Tanah Melayu ini dr biaDAPigs!

    ReplyDelete
  4. Bukan sahaja pemimpin DAP tp org islam yang kiblatkan DAP patut tidak diberi apa2 pingat dr raja melayu antaranya nizar

    ReplyDelete

comment please.....