Konco-konco ku

Saturday, February 11, 2012

PENDEDAHAN: CELENG MAKAN AYAM DAN MAKI MELAYU!!

OK baru-baru ni kita digemparkan dengan kejadian yang langsung tak ada logika. Berkenaan dengan AYAM? Kalau nak gaduh dengan anwar pasal "ayam" dia tak ape la jugak, ni nak gaduh disebabkan ayam seketul. Benda simple tapi dibesarkan oleh pihak DAP. Nampak klise tapi itulah kenyataan nye. Ade ke Celeng makan ayam? Celeng kan makan taik ayam. Tak ada taik ayam alamat dapat makan penyepak la.

Kesian staff Melayu KFC kat I-City tu dah diberhentikan kerja sebab gaduh dengan customer. Korang tau tak staff bahagian mane yang pukul Celeng kurang ajar tu? Untuk pengetahuan korang yang tumbuk dan terajang si Celeng tu adalah staff dari bahagian kitchen@dapur yang masak ayam. Logiknya kalau Celeng tu nak marah cashier punya orang ade ke sampai budak2 kitchen berasap satu badan sampai sanggup buat tindakan drastik tu? Ini bermakna memang betul la yang si Celeng tu dah cakap "CIBAI PUNYA MELAYU!" dengan kuat. So, do your own conclusion.

Lagi benda yang best aku dapat tau. Sebab ape diorang ni sanggup beratur panjang kat KFC i-city sampai nak maki-maki "CIBAI PUNYA MELAYU!" kat pekerja KFC tu. Ya! Lihat gambar di atas. KUPON khas untuk potongan harga pembelian AYAM KFC (atas tu contoh je). Bangsa Celeng ni pantang kalau ade dapat kupon free atau discount mesti laju je pergi tak kisah la ramai orang ke tak. Tapi bodoh sebab daya sabar die tak tinggi macam orang MELAYU.

Sebab apa Celeng ni berani sangat nak gaduh dengan orang Melayu padahal ramai lagi Melayu dalam KFC tu. Sebab bangsa Celeng yang ada kat Tanah Melayu ni memang BODOH!

F.Y.I. bangsa Celeng yang datang kat Tanah Melayu ni sebenarnya adalah salah satu keturunan Celeng yang dah pupus kat negara China. Kerajaan China sendiri tidak mengiktiraf keturunan Celeng ni kat sana. Mereka ni adalah dari keturunan Cantonese dan asal negeri mereka adalah Canton. Keturunan Cantonese ni memang samseng kat China, rasuah dan penyelewengan memang banyak. Sampai negara China malu nak iktiraf Celeng-Celeng ni. Jadi, negeri Canton telah ditukar dengan nama GuangZhou. Pusat membeli belah terkenal di China. Tu sebab dorang ni pandai meniaga. Lagi satu, dorang ni malu nak bercakap bahasa Cantonese kerana takut dapat dikesan oleh orang China dari keturunan lain. Jadi kat Tanah Melayu mereka tukar dialek ke bahasa Mandarin. Jadi orang China tak dapat tahu siapa mereka dan susur galur keluarga mereka.

Betapa RASIS nya si Celeng ni apabila duduk Tanah Melayu yang aman dan permai ni. Sebab mereka sebagai pendatang memang tak patut dan tak layak dapat semua hak dan keistimewaan seperti kaum Bumiputera di Tanah Melayu. What do you expect? Tengok negara China sendiri ada nak bagi hak istimewa depa kat orang/bangsa lain ke? Jadi, si Celeng ni ajak la satu bangsa lagi iaitu Keling Pariya yang kalau di India kasta paling hina ni menuntut hak yang kabur dan mustahil. Memang tak la korang nak dapat.

So, kesimpulan yang JawaBernam boleh buat kat sini, bangsa Celeng Cantonese dan bangsa Keling Pariya ni tak usah la nak berangan sangat. Kami tahu siapa kamu. Negara kelahiran nenek moyang kamu sendiri pun dah tak nak terima dan tak iktiraf kamu kat sana. Jadi jangan nak berlagak MULIA kat negara Melayu kami. Fikirkanlah.

"CIBAI PUNYA CELENG"
"CELENG MAKAN TAIK AYAM"

6 comments:

  1. cibai bangsat punya cina kiasu boddo.. belagak la.. lupa sajerah cina2 kiasu ni.. fuct

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasi jahanam je celeng2 ni mcm cibai je....

      Delete
  2. jangan bangkitkan kemarahan orang2 melayu.

    ReplyDelete
  3. cibai punye cina.. pas tu cite lain plak mcm bdk melayu plak yang salah..

    ReplyDelete
  4. india cina cibai punya org.....kasi mati owg kafir kat tanah mlayu ni!!!

    ReplyDelete
  5. aku tunggu kedatangan tragedi 13 mei....aku akan jadikan semangat 13 mei pula..ptong kepala cina babi..

    ReplyDelete

comment please.....