Konco-konco ku

Wednesday, January 22, 2014

BAKAR BENDERA JEPUN, RAKYAT MALAYSIA DI JEPUN TERIMA AKIBAT!!! #anwarkenahalau

TAK tahu lah mana ntah dapat idea nak bakar bendera negara orang ni. Mungkin dah memang sifat puak haram jadah pakatan ni asal tak puas hati bakar bendera, asal tak puas hati bakar patung. 

Oleh kerana perbuatan bodoh dari himpunan sedozen penjilat Anwar, ratusan rakyat Malaysia yang belajar dan bekerja di Jepun menerima akibatnya. Rakyat Jepun mula memandang serong kepada rakyat Malaysia walaupun yang melakukan perbuatan biadap ini adalah penyokong puak pembangkang.

Mengikut status salah seorang pelajar Jepun yang bernama Murni Hayati yang masih belajar di Jepun, tindakan bodoh segelintir rakyat Malaysia yang mahu memboikot barangan Jepun hanya kerana Anwar tidak dibenarkan masuk ke negara Matahari Terbit itu menyebabkan sebilangan rakyat Malaysia di sana merasa terancam dengan pandangan serong setiap rakyat Jepun.

Bukan sahaja nama Malaysia buruk di mata Jepun malah ia juga melibatkan Islam yang sebelum ini dianggap penganut agama Islam adalah yang terbaik. Namun kerana kedangkalan Sam Ketot dan beberapa orang pengikutnya yang sanggup membakar bendera, hubungan Malaysia-Jepun mungkin akan sedikit tergugat.

Itulah jadinya kalau terlalu nak jilat Anwar sangat sampai lupa hubungan baik Malaysia dan Jepun selama ini.

3 comments:

  1. baik terus terang saja pada orang jepun di sana bahawa yang membakar dan memijak bendera jepun itu terdiri dari orang india dan hindu berkepala botak serta pendek...

    ReplyDelete
  2. Dalam PRU lepas, PR dapat undi popular 51%. Ini bermakna separuh rakyat malaysia dibelakang tindakan membakar bendera jepun.

    ReplyDelete
  3. buntut kuali ni memang suka main bakar2 ye......

    ReplyDelete

comment please.....